خرید چای تیما لاغری خرید چای تیما لاغری .

خرید چای تیما لاغری

تاثیر گانودرما بر قاعدگی/09109483228

تاثیر گانودرما بر قاعدگی
KALDINO خانواده و خانه داری, گانودرما گانودرما و قاعدگی 1 دیدگاه
قارچ گانودرما، به واسطه پلی ساکاریدهای متنوع و فراوان، ترکیبات زیستی فعال و ویتامین های ضروری که در ساختار خود دارد، مکمل غذایی عالی همراه با تاثیرات درمانی قوی و گسترده است ، در ادامه مطلب با تاثیر گانودرما بر قاعدگی و بهبود هورمون ها با ما همراه بشاید .
حال سوال پیش می آید:
آیا می توان بر اثرات مفید قارچ گانودرما در تنظیم چرخه قاعدگی و بهبود سندرم پیش قاعدگی، امید داشت؟ قاعدگی یا menstruation در زنان به صورت ماهانه رخ می دهد. پس از بلوغ، ماهیانه یک بار، خانم ها دچار خونریزی از ناحیه تناسلی می شوند که معمولا حدود ۵ الی ۷ روز طول می کشد.

در اینجا به تاثیرات قارچ گانودرما بر قاعدگی میپردازیم ؟
چرخه قاعدگی، در واقع یک دوره ۲۸ روزه است که با شروع خونریزی ماهیانه ( عادت ماهانه ) آغاز شده و تا شروع خونریزی بعدی ادامه دارد. خونریزی ماهانه را تحت عنوان پریود می شناسیم. از سن بلوغ به بعد، چرخه قاعدگی در خانم ها، می تواند شاخص مهمی در وضعیت سلامتی بدن و روان آن ها باشد. مصرف قارچ گانودرما بر بهبود اختلالات ناشی از قاعدگی و نیز برای تنظیم عادت ماهانه، موثر است.

بهترین روش برای دریافت بازده ای مناسب از قارچ گانودرما ترکیب آن با قهوه است

آغاز چرخه قاعدگی، با خونریزی ماهانه
هر ماه در طی یک سیکل قاعدگی، یکی از تخمک های موجود در ذخیره یکی از تخمدان ها، آزاد شده ( تخمک گذاری یا اوولاسیون ) و در دیواره رحم لانه گزینی می کند و دیواره رحم در این حین قطور و پر خون می شود (به واسطه افزایش مویرگ های خونی در دیواره رحم که در صورت بارداری برای خون رسانی و تغذیه جنین، کاربرد دارند)، در صورتی که بارداری رخ ندهد، ترشح هورمون های جنسی تخمدان تغییر یافته و در نتیجه، دیواره رحم تحت تاثیر تغییرات هورمونی هیپوتالاموس و هیپوفیز، فرو می ریزد، در طی این روند، تخمکی که در دیواره رحم، لانه گذاری کرده همراه با بافت دیواره از بخش سرویکس و واژن خارج و دفع شده و با تخریب دیواره و پاره شدن مویرگ های خونی فراوان داخل آن، به صورت خونریزی ماهانه دیده می شود.

نقش هورمون های هیپوفیزی و هیپوتالاموسی در تنظیم و تعدیل تمام مکانیسم های حیاتی بدن از جمله سیکل قاعدگی، بسیار پررنگ و مهم است و هر گونه اختلال یا تغییری در ترشح و میزان این هورمون ها می تواند در متابولیسم های حیاتی بدن اثر گذارد. همچنین هورمون های تناسلی و جنسی که از خود تخمدان ها ترشح می شود نه تنها تحت تاثیر هورمون های هیپوتالاموس و هیپوفیز است، بلکه بر ترشح هورمون های این دو غده نیز متقابلا به صورت فیدبکی اثر می گذارد.
بنابراین کلیه تغییرات خلقی و روانی، تغییرات جسمی و فیزیولوژیک، تغییرات تخمدان و رحم، هم بر روند سیکل قاعدگی اثر گذار است و هم تحت تاثیر یکدیگر قرار گرفته و بر هم تاثیر می گذارد.

همه چیز در رابطه با قارچ گانودرما از خواص و موارد درمانی و … را در اینجا مشاهده کنید
اما تاثیر عصاره قارچ گانودرما برای سلامت جنسی بانوان …

 

 

قهوه سوپریم برای تنبلی تخمدان

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%86%d8%a8%d9%84%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۳:۴۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)