خرید چای تیما لاغری خرید چای تیما لاغری .

خرید چای تیما لاغری

قیمت سیر سیاه در اصفهان با فروشگاه آریوکالا/09109483228

سیر سیاه در اصفهان از کجا میتونیم پیدا کنیم؟ خرید سیر سیاه در اصفهان چقدر است؟

 

سیر سیاه و خواص آن خیر صرفا تا اصفهان، بلکه در سراسر جهان اوازش فواید و خاصیت آن برای تن غامض میباشد و سالهاست که یک متاع میان المللی گردیده‌است.

با شنیدن اسم سیر سیاه برخی ها فکر می کنند که مراد به عبارتی سیر ترشی میباشد! پاسخ به طور کامل نه میباشد. سیر سیاه اساسا به عبارتی سیر سپید میباشد که طی یک مراحل خاص تبدیل به سیر سیاه می‌شود و خاصیت آن دو چندان می‌گردد.

پیرو جامع تر درباره سیر سیاه حرف می کنیم.

به طبع با سیر سپید اشنایی دارید و دست کم یک توشه سیر سپید را مصرف نموده اید، معمولا سیر سپید بوی خیر ندارد و مزه تندی دارااست. سیر سیاه فارغ از رایحه میباشد و مزه ملس و ترش دارااست!

طرز تخمیر شدن سیر سپید به سیر سیاه چنین میباشد که آغاز سیر سپید را در دستگاه های اختصاصی به مقطع ۹۰ روز ( ۳ ماه ) حفظ میکنند و در زمان این برهه زمانی دربین دمای ۶۰ تا ۹۰ سکو سانتی گراد نگه داری میکنند.

سیر سیاه در حین این برهه زمانی خاصیت بیشتری پیدا میکند و مطابق ازمایشات و پژوهش ها صورت گرفته سیر سیاه خاصیت بسیار خیر برای تن درستی تن به عنوان مثال:

 

زود انزالی
زگیل تناسلی
لاغری
گوارش
دیابت
یبوست
و بخش اعظمی از موردها دیگر خاصیت بسیار نیکی را دارااست.

سیر جدید به طور تقریبً ۶۳٪ آب ، ۲۸٪ کربوهیدرات (فروکتان ها) ، ۲.۳٪ ترکیبات گوگردی ، ۲٪ پروتئین (آلییناز) ، ۱.۲٪ اسید آمینه آزاد (آرژنین) و ۱.۵ درصد فیبر دارااست.

یشنهاد می کنیم این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۱۶۴۵۴۷۸ Copy

 

 

 

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

 

سیر سیاه نسبت به سیر ناپخته نو آن، آلیسین کمتری دارااست، ولی آنتی اکسیدان ها و بقیه ترکیبات اثرگذار غلظت بیشتری داراست.

سیر سیاه به صورت قابل توجهی شغل بیولوژیکی بسیار بالاتری از سیر نو دارااست و اسیدهای آمینه، پلی فنول ها و فلاونوئیدها در آن ارتقاء مییابد.

سیر سیاه ادغام بیشتری به اسم آلیل سیتئین (S-Allylcysteine) داراست. آلیل سیتئین به تن در جذب آلیسین امداد می نماید.(منبع)

 

سیر سیاه چگونه درست می شود؟

 

ویتامین سی
ویتامین های B1 ، B2 ، B3 ، B6
فولات
کلسیم
منگنز
منیزیم
فسفر
روی (زینک)
آهن

سیر سیاه را بایستی از شرکت پزشک معالج بیز خرید نمائید، همه مراحل بیان شده در تهیه و تنظیم سیر سیاه به وسیله شرکت دکتر معالج بیز تنظیم می گردد و معمولا سیر سیاه در بازار، به خصوص در عطاری ها فاقد هرگونه تایید صلاحیت سازمان طعام و دارو و به عنوان مثال سیب سالم میباشد.

برای تنظیم سیر سیاه دکتر معالج بیز در اصفهان می‌توانید از نمایندگی های دکتر معالج بیز خرید نمایید، اما قطعا اعتنا داشته باشید که از واسطه های بی هویت خرید نکنید به این دلیل که با بها های بسیار بالا به شما می‌فروشند.

 

 

 

سیر سیاه قیمت

 

خاصیت سیر سیاه

سیر سیاه در اصفهان یکی اثر گذار ترین و مالامال خواص ترین دارو های گیاهی به شمار می‌رود که بخش اعظمی از متخصصان و پزشکان طب سنتی برای معالجه امراض متفاوت این داروی بسیار موثر را تجویز می نمایند.درین نصیب از نوشته‌ی علمی قصد داریم به خاصیت بسیار اصلی این داروی با ارزش اشاره کنیم پس با ما یاروهمدم باشید.

سیر سیاه نسبت به سیر بی آلایش خاصیت بسیار بیشتری را دارا است به دلیل آنکه این سیر دارنده ماده ی آلیسین به مقدار بسیار بیشتری نسبت به سیر بی آلایش میباشد که ادله آن روند تخمیری است که سیر سیاه طی می نماید.

از مهم ترین خاصیت سیر سیاه میتوانیم به معالجه بیماری هایی مانند قند خون و کبد چرب اشاره کنیم که برای بخش اعظمی از بیماران قادر است آزار دهنده باشد. همینطور این دارو به کاهش فشار خون و کاهش وزن نیز یاری بسیار متعددی می نماید و از آن قادر خواهیم بود در معالجه زود انزالی و نعوظ نیز به کارگیری کنیم همینطور این دارو با ارتقاء متابولیسم در تن و ارتقاء ایمنی می‌تواند خاصیتی ضد سرطان داشته باشد به این دلیل که دارنده آنتی اکسیدان فراوان بوده و در کنار کلیه این مورد ها به تقویت مو سر ها و خودداری از ریزش مو سر نیز یاری می‌نماید. از سایر خاصیت سیر سیاه میتوانیم به کاهش دادن کلسترول و چربی خون و همچنین برطرف کردن خطاها مرتبط با دستگاه گوارش اشاره کنیم. سیر ساده هم بسیار اثرگذار میباشد و قادر است برطرف کننده بخش اعظمی از بیماری‌های مذکور باشد ولی سیر سیاه خاصیت بیشتری نسبت به سیر ساده داراست.

 

خرید سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان

برای خرید سیر سیاه شما عزیزان بایستی به تارنما های دارای اعتبار و یا این که عطاری ها و همین طور بعضا از داروخانه های دارای اسم و رسم سطح شهر خویش مراجعه‌کنید و فرآورده متبوع خویش را توصیه دهید که درین وضعیت مرتبط با کرونا، ما طریق خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۴۲۱۱۱۷۲

 

 

قیمت سیر سیاه در اصفهان

اصفهان یک سری سالی میباشد که به یکی‌از مطرح ترین مرکز ها رویش و ساخت‌و‌ساز سیر سیاه تبدیل گردیده است به طوری که حتی نیمی از محصول ها خویش را به بقیه میهن ها نیز صادر می نماید.

 

بها سیر سیاه در اصفهان

بها سیر سیاه در اصفهان بسیار مطلوب میباشد به این دلیل‌که این کلانشهر یکی مطرح ترین مرکزها کشت و رشد سیر سیاه در کشور‌ایران میباشد و با اعتقادوباور می اقتدار اذعان کرد یک کدام از وسیع ترین مرکزها صادرات سیر سیاه به مرزوبوم های هم محلی نیز است.

نگرش ی ایجاد سیر سیاه

ساخت‌و‌ساز سیر سیاه مستلزم تخمیر سیر ساده در دما و رطوبت معلوم و در اختیار گرفتن گردیده است. در پروسه تخمیر سیر ساده تغییر‌و تحول رنگ داده و یه خرده از سولفات خویش را از دست می‌دهد پس از این مراحل سیر بی آلایش به سیر سیاه تبدیل گردیده و دربردارنده خاصیت دارویی بسیار متعددی می‌گردد. سیر سیاه ضمن اینکه در طعام های متعدد تحت عنوان مزه دهنده و چاشنی گزینه به کارگیری قرار میگیرد، تحت عنوان یک داروی گیاهی بسیار موءثر نیز به وسیله پزشکان طب سنتی برای بیماران گوناگون با بیماری های متعدد تجویز می گردد.

همان گونه که در قسمت های قبل این نوشته‌ی علمی گفته شد سیر سیاه در اصفهان به مقدار بسیار متعددی ساخت و ساز میشود، اشخاصی که تصمیم به خرید و تنظیم ی این داروی گیاهی بسیار گران بها دارا‌هستند می‌توانند به وبسایت های دارای اعتبار برای خرید این دارو مراجعه کرده و آن را خریداری کرده و درب خانه تحویل بگیرند.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۴۱۱۲۰۱۲

 

 

هنگام خرید سیر سیاه به چه نکاتی دقت کنیم؟

۱- سیر سیاه بایستی از تخمیر سیر نو و ارگانیک و تندرست به دست آمده باشد. تخمیر سیرهای کهنه و باقی مانده یا این که در اکنون حاد شدن برای تهیه کردن سیر سیاه چگونگی مال را زیر میاورد.

۲- روند تخمیر سیر بایستی با شیوه های علمی و مبتنی بر پژوهش ها صورت گرفته باشد. فرصت تخمیر مطلوب برای سیر سیاه دست‌کم ۴۰ روز میباشد و شایسته ترین دمای تخمیر ۷۰ رتبه سانتی گراد. در طی تخمیر رطوبت هوا بایستی در میان ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد. بالا رفتن بیش تر از حد دما منجر کم آب شدن سیر سیاه و دشوار شدن جویدن و میل کردن آن و همینطور شیرین نشدن آن میگردد. معدود بودن روزهای تخمیر هم می‌تواند سبب خواهد شد خاصیت درمانی سیر سیاه کمتر از وضعیت تخمیر بی نقص خواهد شد. بدین ترتیب بایستی سیر سیاه را از جایی تنظیم کنیم که مطمئن هستیم روند تخمیر به صدق و طبق طرز های علمی انجام یافته میباشد.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۵۴۹۵۰۰

 

 

خرید سیر سیاه دکتر بیز

 

۳- بایستی تاریخ انقضای سیر سیاه مطلوب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه پس از ساخت و ساز دوام میاورد و سپس فاسد میشود یا این که کپک میزند. ولی در‌صورتی‌که در سردخانه حفظ گردد میتواند تا یک‌سال سلامت باقی بماند. بدین ترتیب بایستی سیر سیاه را از جایی بخریم که از تاریخ انقضای آن مطمئن باشیم و بدانیم که سیر سیاه پیش از خرید در سردخانه مراقبت میشده و مجال کافی برای مصرف داشته باشیم. تولیدات سیر سیاه که معمولا بازه زمانی متعددی در مشت فروشنده های واسط در دمای اتاق حفظ گردیده اند احتمالا یا این که سریع خیس فاسد میگردند یا این که مواد نگهدارنده دارا‌هستند که درباره ی مصرف آنان بایستی احتیاط کنیم.

طریق فعالیت آوری این سیر
این متاع پرخاصیت و اثرگذار در واقع از اعمال تخمیر بر روی سیر ساده بدست می‌آید. در طی این فرآیند، سیر را نزدیک به 60 تا 90 روز در دمای معینی که تقریبا در بین 60 تا 70 جایگاه است حرارت میدهند. ولی نکته حائض اهمیت درین فرصت در اختیار گرفتن رطوبت میباشد که می بایست در یک معیار مشخص و معلوم نگه داشته خواهد شد. متاع آخری پس از 90 روز سیری به رنگ سیاه و ژله ای است.

در پیشین در جمهوری اسلامی ایران این سیر ساخت نمی‌شد و ساخت و ساز آن در انحصار کشورهای آسیای جنوبی بود. ولی امروزه ما نیز آن را ساخت‌و‌ساز می‌کنیم و میتوانیم به راحتی و با قیمتی مطلوب آن را در دست طرف داران در اختیار بگذاریم.

 

 

قیمت سیر سیاه در اصفهان


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۳۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)