خرید چای تیما لاغری خرید چای تیما لاغری .

خرید چای تیما لاغری

قیمت تمام شدهٔ چای کیسه ای تیما

قیمت انواع محصولات چای لاغری تیما

چای های لاغری تیما در بسته هایی به اندازه های مشخص در دو نوع دم کردنی و کیسه ای مورد عرضه قرار می گیرند. هر کدام از انواع محصولات چای لاغری تیما را که انتخاب کنید باید قیمتی جداگانه بابت آن بپردازید. به عنوان مثال قیمت چای تیما که در بسته های کیسه ای قرار دارد متفاوت با قیمت چای تیما است که در بسته های دم کردنی عرضه می شوند. چای های لاغری تیما در انواع و ترکیبات مختلفی عرضه می شوند که از جملهٔ آن ها چای سبز لاغری و چای کرفس لاغری تیما می باشد.

یکی از فوق العاده ترین انواع چای لاغری تیما چای سبز و کرفس تیماست. این نوع چای ترکیبی دارای خواص بسیار زیاد و مواد معدنی خیلی مفیدی می باشد که از جمله به این موارد می توان اشاره نمود: کاهش اشتها و کاهش چربی و قند در بدن، ویتامین سی، کلسیم، آهن، فولیک اسید و پتاسیم. این دمنوش بسیار خوب نشاط آور باعث تقویت کبد و معده می شود و در نتیجه یبوست را از بین می برد. با این حال می توان به طور کلی بیان داشت که با خوردن این نوع چای ترکیبی چای سبز با کرفس، بدن سرشار از سلامتی و شادابی می شود، پس در نهایت باید گفت که این چای با این همه خواصی که دارد باید قیمت بیشتری نسبت به چای های دیگر تیما داشته باشد.

تصویر 2

قیمت چای لاغری 5040 در بسته بندی های متفاوت

از آنجا که چای لاغری جزء بهترین نوشیدنی های لاغری شناخته شده است در بسته بندی های متفاوتی برای همهٔ سلایق مشتریان عرضه می شود. به عنوان مثال قیمت چای کیسه ای تیما بدون تخفیف 32 هزار تومان، قیمت چای دم کردنی تیما 28 هزار تومان، قیمت پکیج لاغری سه ماههٔ بسته های دم کردنی 84 هزار تومان و قیمت پکیج لاغری سه ماههٔ بسته های کیسه ای 96 هزار تومان است. در برخی موارد این امکان برای مشتریان عزیز فراهم می شود که قیمت چای تیما با تخفیف های ویژه برایشان ارزان تر تمام شود.

قیمت تمام شدهٔ چای کیسه ای تیما

زمانی که شما به صورت اینترنتی چای لاغری کیسه ای تیما را خریداری می کنید باید قیمتی بیشتر از قیمت چای تیما به صورت تمام شده بپردازد. قیمت چای تیما در نوع کیسه ای 32 هزار تومان است که در واقع شما با خرید آنلاین آن باید پنج تا شش هزار تومان را به قیمت اصلی این محصول اضافه کنید. این هزینهٔ اضافی که پرداخت می کنید در واقع هزینهٔ پست است.

تصویر 5

خرید اینترنتی انواع چای های لاغری تیما

اگر بخواهید چای لاغری تیما را به راحتی و در کمترین زمان خریداری کنید می توانید سری به سایت اصلی چای های تیما بزنید و یا این که با شماره ای که در سایت قرار داده اند تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. با خرید اینترنتی محصولات چای لاغری تیما می توانید به راحتی از قیمت چای تیما در بسته بندی های گوناگون مطلع شوید و پس از آن وجه را بپردازید. هر چه شما چای لاغری تیما را در انواع مختلف خریداری کنید باید قیمت بیشتری بپردازید، به عنوان مثال وقتی پکیج سه ماههٔ لاغری تیما را خریداری می کنید باید قیمت بیشتری را نسبت به چای سبز لاغری تیما بپردازید یا ممکن است قیمت چای تیما در پکیج های سه ماهه، چهار ماهه و شش ماهه با یکدیگر متفاوت باشند.

تصویر 6

قیمت چای تیما، چای سبز لاغری

چای سبز لاغری تیما دارای خواص زیادی از جمله ضد سرطان، شفافیت پوست، از بین بردن نفخ شکم، تقویت قلب و عروق، کاهش کلسترول خون و کاهش فشار خون می باشد که همین عوامل می تواند سبب افزایش قیمت چای تیما شود. البته می توان چای سبز ترکیبی را مثلاً چای سبز و کرفس را سفارش داد ولی بهتر است قبل از سفارش بدانید که قیمت این چای ترکیبی کمی گرانتر از چای سبز به تنهایی ست. قیمت چای تیما بستگی به مدل و نوعی ست که شما سفارش می دهید. به عنوان مثال قیمت چای سبز تیما در بسته های دم کردنی با ترکیبات زعفران، زیره سبز، کاسیا و چای الونگ به قیمت 28 هزار تومان است و قیمت چای لاغری 5040 در مدل کیسه ای که دارای بسته های تی بگ است 32 هزار تومان می باشد. برای خریداری چای سبز لاغری تیما 5040 در مدل دم کردنی با ترکیبی از کرفس باید قیمت 28 هزار تومان را بپردازد.

 

فروشگاه حراج کده


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۱:۰۳ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)