خرید چای تیما لاغری خرید چای تیما لاغری .

خرید چای تیما لاغری

قیمت سیر سیاه دکتر بیز

خرید سیر سیاه دکتر بیز

برای خرید سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۰ گرمی یا دیگر محصولات موجود در سایت تنها کافی است بعد از بررسی مشخصات محصول مورد نظر خود و خواص آن بر روی عکس آن کلیک کرده و سیر سیاه دکتر بیز را در بسته بندی و وزن دلخواه خود به سبد خرید اضافه کنید. سپس با پرداخت هزینه محصول انتخابی و وارد کردن مشخصات آن در قسمت ها خواسته شده، این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. دقت داشته باشید که سیر سیاه دکتر بیز همواره از کیفیتی عالی و تضمین شده برخوردار بوده و این شرکت توانسته است که ظرف مدت کوتاه از مراجع ذیصلاح داخلی و بین المللی گواهینامه های معتبر تولید این محصول مغذی و پر فایده را برای فروش در داخل و خارج از کشور اخذ نماید. خرید سیر سیاه دکتر بیز به عنوان یکی از مغذی ترین محصولات موجود در بازار بسیار بر روی سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن شما تاثیرگذار بوده و باعث کاهش بروز خستگی و درمان بسیاری از مشکلات شما خواهد شد.

 

قیمت سیر سیاه دکتر بیز

سیر سیاه دکتر بیز قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای داشته و هزینه ای که هر یک از افراد بابت خرید این محصول مغذی و ارزشمند باید بپردازند بر حسب نوع بسته و حجم کالای انتخابی آنان متغیر بوده و بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت سیر سیاه بیز به نمایندگی های فروش و یا سایت شرکت ما مراجعه کنید.

سیر سیاه چیست؟
در این ارتباط باید گفت که سیر سیاه همانطور که از اسمش پیداست سیاه رنگ بوده و در واقع از تخمیر همان سیر معمولی در دما، حرارت و رطوبت معین دچار تخمیر شده و تبدیل به سیر سیاه می شود که دارای خواص دارویی بسیار زیاد می باشد. توجه داشته باشید در تهیه ی سیر سیاه، سیر معمولی را حدودا ۵۰ تا ۹۰ روز تحت درجه حرارت حدودا شصت تا هفتاد و هفت درجه ی سانتی گراد نگه داری می کنند. در این مدت سیر دچار تخمیر شده و رنگ و یک سری از خصوصیات آن دچار تغییر می شود به گونه ای که حالت ژله ای پیدا کرده و طعم شیرینی را به خود می گیرد همچنین بوی آن نیز بسیار تغییر کرده و با سیر معمولی بسیار تفاوت پیدا می کند.

از سیر سیاه در اصفهان به وفور به عنوان طعم دهنده و ادویه در غذا های مختلف استفاده می شود، همچنین از آن به عنوان یک داروی ضد خواب و انرژی زا نیز استفاده می کنند چرا که این داروی گیاهی به علت وجود یک سری مواد در خود، متابولیسم بدن را افزایش داده و انرژی در دسترس بدن را افزایش می دهد. جالب است بدانید که نخستین بار کره ای ها این داروی گیاهی را کشف کردند و از آن در نوشابه های انرژی زا نیز استفاده می کنند.

کشور های بسیاری وجود دارند که مدتی است شروع به تولید و پرورش این داروی بسیار مفید و پرخاصیت کرده اند مانند کره جنوبی، ژاپن، تایلند و چین که این ماده را به عنوان غذای سنتی استفاده می کنند.

 

منبع نوشته


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۸:۴۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)