خريد چاي تيما لاغري خريد چاي تيما لاغري .

خريد چاي تيما لاغري

فروش سير سياه در كرج/09109483228

سير سياه چيست؟

 

سير سياه از روش تغييراتي كه بر روي سير بي آلايش و يا اين كه سپيد توليد ميگردد بدست ميايد و از ديرباز در كشورهاي آسياي جنوب شرقي آيتم استعمال بوده ميباشد. اين عموم از اين سير شغل آوري گرديده هم تحت عنوان دارو و هم مزه دهنده در طعام به كارگيري مي كردند.

در مسير تهيه و تنظيم سير سياه هيچ مواد شيميايي به كار گيري نمي‌شود و اين فرآيند فقط با امداد دما و رطوبت اعمال ميگيرد. درين تغييرات خير فقط خاصيت سير سپيد از ميان نمي رود، بلكه خاصيت جديدي نيز به آن اضافه مي گردد. براي ساخت و ساز سير سياه آن را در محيط هاي مخصوصي كه دارنده دماي في مابين 60 تا 90 سكو و همينطور رطوبتي دربين 70 تا 90 درصد ميباشد، قرار ميدهند. سيرها بايستي 2 تا 3 ماه در همين محيط ها باقي بمانند تا به سير سياه تبديل شوند. جنس پاياني طعمي شيرين دارااست و بوي نامطبوع و يا اين كه تند سير را نيز ندارد. اشخاص مي‌توانند اين مال را هم به تنهايي و هم تحت عنوان ادويه در غذاهاي خويش به كارگيري كرده و از خاصيت آن منتفع شوند.

 

 

 

 

مواد تشكيل دهنده سير سياه در كرج

 

اين نوع از سير كه بسيار مالامال خواص ميباشد، از مواد طبيعي فوق العاده اي تشكيل‌شده ميباشد كه براي تن بسيار موءثر بوده و به آنها مستلزم ميباشد. از مواد تشكيل دهنده سير سياه در كرج مي شود به آنتي اكسيدان هاي فوق العاده اي به نامهاي پايين اشاره داشت:

پلي فنل ها
فلاونوئيدها
تترا هيدرو كاربولين
ارگانوسولفور
با خاصيت سير سياه سكو يك در كرج بيشتر آشنا شويم
اين سير كه از تغييرات بر روي سير سپيد بدست مي‌آيد و بسيار لبريز خواص ميباشد. پيرو به برخي از مهم‌ترين خاصيت سير سياه در كرج اشاره مي‌كنيم:

1- سير سياه تقويت كننده كار كشته سيستم ايمني تن ميباشد.

2- منجر پيشرفت در عملكرد همه ها و كبد مي‌شود.

3- حساسيت را كاهش مي‌دهد.

4- استرس را در اشخاص نادر مي نمايد.

5- ذيل آورنده ترازو كلسترول خون ميباشد و در سود از بيماري هاي قلبي و عروقي خودداري مي نمايد.

6- سبب ساز چربي سوزي و پايين آمدن و خرد شدن سلول هاي چربي در تن مي گردد و در سود لاغري و كاهش وزن را به همپا خواهد داشت

 

 

 

 

 

خواص سير سياه دكتر بيز

از تركيبات جان دار در سير سياه مي شود به آنتي اكسيدان هايي از قبيل پلي فنلها، مشتقات تترا هيدرو كاربولين، فلاونوئيد ها و نيز تركيبات ارگانوسولفور اشاره كرد. مصرف سير سياه در پوسته مواد غذايي خاصيت زيادي در ادامه داراست كه در‌پي به بعضي از مهمترين آن ها اشاره مي‌شود.

تقويت سيستم ايمني تن

مهم‌ترين مزيت مصرف سير سياه مرتبه يك تقويت سيستم ايمني تن ميباشد. براي خودداري از ابتلا به بيماري هاي متعدد مهمترين فاكتور تقويت سيستم ايمني تن از روش مصرف مواد مفيد ميباشد. سير با داشتن مواد خوب و مغذي سبب ساز تقويت سيستم ايمني تن مي گردد.

 

 

 

 

سير سياه

 

كاهش حساسيت و استرس
حساسيت و عوارض ناشي از آن امروزه گريبانگير قشرها متعدد جامعه ميباشد و از رويكرد هاي متفاوت اشخاص درپي كاهش عوارض اين بيماري ميباشند. يكي مهم‌ترين فاكتور ها در تشديد حساسيت و آسم استرس كه مي اقتدار با مصرف مواد غذايي اثر گذار از قبيل سير سياه استرس را كاهش بخشيد. تركيبات بهتر جان دار در سير اثر قابل مراعات اي در رفع بيماري هاي تنفسي و ريوي و نيز معالجه سرما خوردگي داراست.

 

بهبود كاركرد همگي و كبد

از ساير خاصيت درماني سير سياه كرج مي شود به رفع ايرادات كبد و همگي اشاره كرد. از آن‌جا كه سير سياه ادرار آور است به بهبود كاركرد تمامي ياري مي نمايد. مصرف منظم سير سياه از تجمع آب مازاد در همه دوري نموده و با دفع آن تلاش همه را بهبود ميبخشد. از طرف ديگر سير سياه به بهبود عملكرد كبد و دفع سموم تن ياري مي نمايد.

 

بقيه خاصيت سير سياه

يك كدام از فوايد مصرف سير سياه در اختيار گرفتن سطح كلسترول خون ميباشد كه از نتيجه ها آن مي شود به عدم رسوب كلسترول در رگ ها و كاهش خطر احتمال ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي اشاره نمود. مصرف سير سياه خاصيت زيادي به همپا دارااست كه از آن في مابين مي شود به لاغري و كاهش وزن اشاره نمود. مصرف سير سياه منجر ارتقاء چربي سوزي تن گرديده و با ضعيف كردن جمع هاي ليپيدي چربي به رفع چربي تن ياري مي نمايد.

 

داده ها سير سياه

 

خريد سير سياه در كرج

با دانايي از خاصيت و فوايد مختلف مصرف سير سياه مي اقتدار از اين ماده غذايي اثرگذار جهت معالجه اشكال بيماري ها به كار گرفت. يكي گرفتاري هاي خريداران سير سياه اخذ سير سياه رتبه يك با ارزش مطلوب است. در انتخاب ارزش سير سياه فاكتور هاي مختلفي نقش دارااست كه از آن در بين مي شود به چگونگي سير سياه، نوع بسته بندي، مارك توليدكننده و نوسانات بها بازار اشاره كرد. شايسته ترين راه حل براي استحضار از بها آپديت و خريد سير سياه در كرج از روش فروشگاه آنلاين كالاياب بنا شده در گلشهر كرج است.

 

 

 

فروش سير سياه در كرج


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۲:۵۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

فروش سير سياه در اصفهان/09109483228

سير سياه در اصفهان از كجا ميتونيم پيدا كنيم؟ سير سياه اصفهان قيمت چقدر هست؟

سير سياه و خواص آن نه تنها تا اصفهان، بلكه در سراسر دنيا اوازش فوايد و خواص آن براي بدن پيچيده است و سالهاست كه يك محصول بين المللي شده است.

با شنيدن نام سير سياه بعضي ها فكر ميكنند كه منظور همان سير ترشي است! جواب كاملا خير است. سير سياه در اصل همان سير سفيد است كه طي يك فرايند خاص تبديل به سير سياه ميشود و خواص آن دو چندان ميشود.

در ادامه كامل تر درباره سير سياه صحبت ميكنيم.

سير سياه چيست؟
سير سياه چيست؟
سير سياه چيست؟
قطعا با سير سفيد اشنايي داريد و حداقل يك بار سير سفيد را مصرف كرده ايد، معمولا سير سفيد بوي خوبي ندارد و طعم تندي دارد. سير سياه بدون بو است و طعم ملس و ترش دارد!

نحوه تخمير شدن سير سفيد به سير سياه اينگونه است كه ابتدا سير سفيد را در دستگاه هاي مخصوص به مدت ۹۰ روز ( ۳ ماه ) نگهداري ميكنند و در طول اين مدت بين دماي ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتي گراد نگه داري ميكنند.

سير سياه در طول اين مدت خواص بيشتري پيدا ميكند و بر طبق ازمايشات و تحقيقات انجام شده سير سياه خواص بسيار خوبي براي سلامتي بدن از جمله:

زود انزالي
زگيل تناسلي
لاغري
گوارش
ديابت
يبوست
و بسياري از موارد ديگر خواص بسيار خوبي را دارد.

سير تازه تقريباً ۶۳٪ آب ، ۲۸٪ كربوهيدرات (فروكتان ها) ، ۲.۳٪ تركيبات گوگردي ، ۲٪ پروتئين (آلييناز) ، ۱.۲٪ اسيد آمينه آزاد (آرژنين) و ۱.۵ درصد فيبر دارد.

يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد
قهوه سوپريم گانودرما براي زگيل تناسلي
سير سياه نسبت به سير خام تازه آن، آليسين كمتري دارد، اما آنتي اكسيدان ها و ساير تركيبات مفيد غلظت بيشتري دارد.

سير سياه به طور قابل توجهي فعاليت بيولوژيكي بسيار بالاتري از سير تازه دارد و اسيدهاي آمينه، پلي فنول ها و فلاونوئيدها در آن افزايش مي يابد.

سير سياه تركيب بيشتري به نام آليل سيتئين (S-Allylcysteine) دارد. آليل سيتئين به بدن در جذب آليسين كمك مي كند.(منبع)

سير سياه حاوي چيست؟
ويتامين سي
ويتامين هاي B1 ، B2 ، B3 ، B6
فولات
كلسيم
منگنز
منيزيم
فسفر
روي (زينك)
آهن
چجوري سير سياه تهيه كنيم در اصفهان؟
چجوري سير سياه تهيه كنيم در اصفهان؟
چجوري سير سياه تهيه كنيم در اصفهان؟
سير سياه را بايد از كمپاني دكتر بيز خريد كنيد، تمامي فرايند گفته شده در تهيه سير سياه توسط كمپاني دكتر بيز تهيه ميشود و معمولا سير سياه در بازار، به خصوص در عطاري ها فاقد هرگونه مجوز سازمان غذا و دارو و از جمله سيب سلامت است.

براي تهيه سير سياه دكتر بيز در اصفهان ميتوانيد از نمايندگي هاي دكتر بيز خريد كنيد، البته حتما توجه داشته باشيد كه از واسطه هاي بي نام و نشان خريد نكنيد چرا كه با قيمت هاي بسيار بالا به شما ميفروشند.

براي خريد سير سياه دكتر بيز ميتوانيد از همين بخش اقدام به خريد كنيد:

سير سياه دكتر بيز
سير سياه دكتر بيز
۲۳۴,۰۰۰ تومان

افزودن به سبد خريد
اگر نياز به مشاوره داريد، پشتيباني سايت به صورت رايگان در خدمت شماست، تمامي سوالات خودتان را درباره سير سياه دكتر بيز و همچنين خريد سير سياه دكتر بيز ميتوانيد با ما در تماس باشيد : ۰۹۳۳۴۴۳۸۴۷۵

قيمت سير سياه در اصفهان
قيمت سير سياه دكتر بيز و محصولات دكتر بيز يكسان است و بر روي بسته بندي درج شده است، قيمت در حال حاضر سير سياه دكتر بيز بر روي بسته بندي ۱۹۵ هزار تومان است كه با تخفيف رسمي شركت ميتوانيد با قيمت مناسب تري از سايت خريد كنيد.

يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد
درمان زود انزالي و رابطه جنسي خوب با قهوه گانودرما
خريد سير سياه دكتر بيز در اصفهان
براي خريد سير سياه دكتر بيز همانطور كه گفتيم ميتوانيد از سايت سفارش دهيد، اما اگر در خريد انلاين مشكلي داشتيد، ميتوانيد در واتس آپ ثبت سفارش كنيد. شماره واتس آپ خريد سير سياه در اصفهان : ۰۹۳۳۴۴۳۸۴۷۵

پس از ثبت سفارش بسته شما طي ۲ الي ۳ روز كاري به دست شما خواهد رسيد.

سير سياه دكتر بيز سالم است؟
سير سياه دكتر بيز سالم است؟
سير سياه دكتر بيز سالم است؟
با توجه به فرآيند تخمير و پيري، دانشمندان ميگويند كه مزاياي سلامتي ذاتي سير به سادگي تقويت شده و از حالت اوليه خود بهبود مي‌يابد. با اين حال، داشنمندان هشدار مي دهد كه بيماراني كه از داروهاي رقيق كننده خون استفاده مي كنند، ممكن است بخواهند هنگام استفاده از سير سياه در رژيم غذايي خود محتاط باشند.

اگر از داروهاي رقيق كننده خون استفاده مي كنيد، سير خون را كمي بيشتر رقيق مي كند. اما اگر به آن حساسيت نداريد و هيچ نوع اختلال انعقادي خون نداريد، اينها تنها مواردي هستند كه دانشمندان به عنوان مضرات احتمالي يافته‌اند.

فوايد سير سياه براي سلامتي بسيار گسترده است.

سير سياه حاوي آنتي اكسيدان هاي بيشتري است
آنتي اكسيدان ها موادي هستند كه از سلول هاي شما در برابر راديكال هاي آزاد (مولكول هايي كه در بسياري از شرايط مانند بيماري قلبي يا سرطان نقش دارند) محافظت مي كنند. (منبع)

سير سياه در نتيجه فرآيند تخمير دو تا سه برابر بيشتر از سير خام آنتي اكسيدان دارد.دانشمندان مي گويند: ( وقتي به آنتي اكسيدان ها نگاه مي كنيم، اين به محافظت از سلول هاي شما در برابر آسيب اكسيداتيو كمك مي كند. “حتي برخي مطالعات وجود دارد كه نشان مي دهد اين ماده داراي خواص ضد سرطاني است و مي تواند از كبد شما در برابر آسيب محافظت كند.)

 

 

 

فروش سير سياه در اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۳۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

روش مصرف سير سياه دكتر بيز/09109483228

نحوه ي مصرف سير سياه

در‌اين پست قصد داريم كه در زمينه‌ي نحوه مصرف سير سياه براي لاغري حرف كنيم.در‌پي با ما ياروهمدم باشيد يكي‌از دوست داستني ترين محصولاتي كه‌اين ايام بسيار داد و فرياد نموده است سير سياه مي باشد و مارك پزشك معالج بيز يك كدام از گرانقدر ترين و داراي اعتبار ترين ساخت و ساز كنندگان سير سياه در جمهوري اسلامي ايران ميباشد.

نحوه ساخت سير سياه براي لاغري چه طور ميباشد ؟
سير سياه سرعت چربي سوزي تن شما‌را ارتقاء ميدهد.همينطور با ارتقا سوخت و ساز تن به لاغري ياري مي نمايد.در يك تفحص در سال 2019 بر روي موش‌هايي كه از رژيم غذايي سرشار از چربي و شكر تغذيه شدند، معالجه با عصاره سير سياه سبب به بهبود متابوليسم شد.ارتقاء متابوليسم تن به لاغري بسيار ياري مي نمايد.

 

 

 

 

 

نحوه مصرف سير سياه دكتر بيز

قابل ذكر ميباشد كه برند دكتربيز او‌لين برندي بود كه‌اين فرآورده را در كشور ايران ايجاد كرد.استعمال از سير سياه خواست بسيار بي سابقه و بي شماري براي تن دارااست كه مثلا مهم‌ترين آن‌ها مي شود به موردها ذيل اشاره نمود:

موءثر در معالجه لاغري و كاهش وزن و ارتقا متابوليسم تن
ارتقا ايمني تن
معالجه ايرادات معده
معالجه روماتيسم هاي مفصلي
سير سياه در معالجه زود انزالي و نعوظ اثرگذار ميباشد
كاهش چربي خون كلسترول خون و قند خون
معالجه كبد چرب
معالجه ريزش مو سر و تقويت موها

همانگونه كه ديديد سير سياه ، خاصيت بي سابقه براي تن دارااست. البته يك سوالي كه در باب شيوه مصرف آن به وجود مي‌آيد اين ميباشد كه بينش طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري چه‌طور ميباشد ؟

 

 

طرز استفاده از سير سياه دكتر بيز

قبل از اينكه بخواهيم در زمينه ي طريقه استفاده از سير سياه دكتر بيز كلام كنيم آغاز يه خرده در زمينه‌ي لاغري و اصول كلي كاهش وزن و لاغري سخن مي‌كنيم.

به عبارتي‌طور كه ميدانيد لاغري يك فرآيند مجال‌ بر ميباشد و نياز به شكيبايي و طاقت زياد و مداومت در جاري ساختن رژيم‌ هاي غذايي و كار هاي جسمي منظم داراست. همان طور كه شما يك شبه ارتقاء وزن پيدا نكرده ايد و يك شبه تپل نشده ايد يك شبه هم نمي توانيد لاغر گرديد .همان گونه كه ارتقا وزن در بدنشان به طور تدريجي واقعه مي افتد كاهش وزن نيز به همين متد در تن شما شكل ميگيرد.

اگر در پي هر نحوه و مسير ديگري كه بتواند در زمان فرصت كوتاهي كاهش وزن را براي شما به ارمغان داشته باشد برويد ، با يقين اين مسيرها و اين طريق ها عوارض بسيار خطرناك و جبران ناپذيري براي تن شما به ياور دارا‌هستند و از مهم‌ترين نكته درخصوص لاغري داشتن طاقت زياد و ايفا منظم و مداوم نرم افزار هاي غذايي و ورزشي است.

 

 

 

طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري

مسئله دوم در امر لاغري با سير سياه به كارگيري از رژيم هاي غذايي متناسب و عدم به كارگيري از رژيم هاي غذايي با كالري بالا ميباشد. براي مثال درصورتي كه از فست‌ فودها به كارگيري ميكنيد نياز ميباشد كه در زمينه ي مصرف آن‌ها تجديد لحاظ نمائيد.

 

در حالتي كه در حالتي كه غذاهاي سرخ كردني و همينطور غذاهاي پركالري مانند پاستا و سالاد الويه در نرم افزار غذايي خويش داريد نياز ميباشد تا راجع به مصرف آنان تدبيري بينديشيد.

 

استعمال از رژيم هاي معدود كالري سبب ساز مي‌گردد تا حتي عملكرد‌هايي كه براي كاهش وزن شكل مي‌دهيد سود اي نداشته باشد و توانا ترين و شايسته ترين داروي لاغري نيز در در شكل رعايت نكردن رژيم هاي مطلوب هيچگونه بازدهي و همت براي شما به همپا نخواهد داشت.

 

 

 

 

كليه اين موردها را گفتيم تا قبل از اينكه بخواهيم نحوه مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري را براي شما ذكر كنيم بدانيد كه در شرايطي كه در‌صورتي‌كه مفاد بالا را به خير رعايت نكنيد نمي‌توانيد درباره ي لاغري با سير سياه بازدهي و اثربخشي و فيض مطلوب را اخذ فرماييد.

بعد از به كار گيري طاقت و صبر و فهميدن اين كه مي بايست رژيم غذايي شما نيز تغييراتي داشته باشد بايستي ترازو كالري وارده و خارجه تن خويش را به نيكي در دست گرفتن نماييد. اين قضيه بدين مفهوم ميباشد كه شما مي بايست همواره همت نماييد كالري خروجي بيشتري از كالري ورودي تان داشته باشيد.

 

براي اين فرمان به راحتي مي توانيد به جدول كالري مواد غذايي رجوع‌نماييد. همينطور ميتوانيد ترازو كالري سوزي گونه هاي كار هاي جسمي را ببينيد .از جمله بدانيد كه يك ساعت پياده روي و يا اين كه يك ساعت شنا كردن چه معيار كالري از تن شما مي سوزاند و از همين رو بتوانيد دربين معيار كالري وارده و كالري بيرون گرديده تن خويش يك تعادل ساخت فرماييد و معيار كالري بيرون گرديده و مقداري ارتقاء دهيد.

 

بدين ترتيب مي‌توانيد با به كار گيري از سير سياه براي لاغري شايسته ترين راه حل را براي كاهش وزن خويش گزينش فرماييد و با رعايت كل مورد ها بالا استعمال از سير سياه پزشك بيز براي لاغري شما بسيار مطلوب ميباشد.

 

 

 

 

اكنون كه مفاد بالا مي توانستيد به نحوه استفاده از سير سياه براي لاغري مي‌پردازيم:

استعمال از سير براي لاغري به‌اين سيرتكامل ميباشد كه به هنگام ناشتا و قبل از بين بودن ناشتايي يك حبه از سير سياه را رغبت مي‌كنيد و نيم ساعت آنگاه مي توانيد ناشتايي خويش را تمايل فرماييد.
بعد از وعده ناهار نيز مبادرت به مصرف يك حبه سير سياه ميكنيد.

نحوه استفاده از سير سياه دكتر بيز: تحت عنوان وعده سوم و بعد از وعده شام ازروي اراده است. ولي در حالتي كه در وعده شام نيز از سير سياه بعداز خوراك به كار گيري نمائيد اين فرمان مي تواند مراحل معالجه شما‌را پاره اي تسريع ببخشد.

با استيناف مورد ها بالا ديديد كه براي كاهش وزن و لاغري فقط به كارگيري از هيچ سيرتكامل دارو و رژيم لاغري نمي تواند براي شما تلاش داشته باشد. مگر اينكه بخواهيد كه كاهش وزن داشته باشيد و رژيم غذايي مطلوب و عمل روزمره منظم را در نرم‌افزار غذايي خويش بگنجانيد.

 

 

 

 

خواص اصلي سير سياه براي لاغري
اين سير دارنده خاصيت و فوايد بسيار متعددي نسبت به سير بي آلايش ميباشد به نحوي كه حتي طعم اين سير با سير تجاري فرق كرده و طعم ي ملس و مايل به شيرين داشته كه لحاظ اشخاص بسيار متعددي را به خويش جلب كرده و حتي از آن در بخش اعظمي از آشپزخانه ها و رستوران ها تحت عنوان يك چاشني ي بسيار پرطرفدار به كارگيري ميگردد.

از خاصيت اين سير به انرژي زا بودن آن مي اقتدار اشاره نمود كه همين حادثه منجر بالا رفتن سوخت و ساز تن گرديده و به‌دنبال آن لاغري شخص را به‌دنبال دارااست به نحوي كه از آن تحت عنوان يك داروي لاغر كننده بسيار مفيد به كار گيري ميشود.

 

نحوه استفاده سير سياه براي لاغري

مصرف سير سياه

روش مصرف بسيار رايج سير سياه براي لاغري در كشورهاي آمريكايي آسيايي و اروپايي به طور روزمره يك تا سه بوته بوده به نحوي كه آن را به طور ناشتا و با معده خالي بيشتر در تايم صبح استعمال مي نمايند. نكته بسيار مهمي كه درباره‌ي با مصرف سير سياه وجود دارااست اين ميباشد كه نبايد آن را پيش از خواب مصرف كرد چرا‌كه بسيار انرژي زا بوده و سبب ساز ساخت و ساز خلل در خواب شخص مصرف كننده مي‌گردد.

 

 

 

طريقه مصرف سير سياه براي لاغري
اين سير به وسيله كمپاني انحصاري دكتر معالج بيز فرآوري و ساخت گرديده است. اين سير مملو‌از آنتي بيوتيك و آنتي اكسيدان بوده و مي اقتدار اذعان داشت كه دارويي ضد سرطان به‌حساب مي‌آيد چرا‌كه آنتي اكسيدان ها خواص ضد سرطاني بسيار بالايي دارا‌هستند و مي قدرت اعلام‌كرد سير معدن بسيار بي نياز از آنتي اكسيدان است.

اين سير نسبت به سير ساده آب و رطوبت بسيار كمتري داشته و هضم آن بسيار شل‌خيس بوده و سريع‌خيس ايفا مي‌گردد. اين سير براي كساني كه دارنده مزاج گرم مي‌باشند بسيار مطلوب بوده به دليل آن كه در زمان تبديل به سير تيره و تخمير، سولفور خويش را از دست ميدهد. جذاب ميباشد بدانيد كه ادله رايحه و مزه بسيار تند سير نيز بخاطر وجود سولفور در آن ميباشد.

 

 

https://aryokala.ir/how-to-use-black-garlic/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۲۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)