خرید چای تیما لاغری خرید چای تیما لاغری .

خرید چای تیما لاغری

خواص سیر سیاه برای بیماران کلیوی/09109483228

خواص سیر سیاه برای بیماران کلیوی
۲- ادرار آور بسیار خوبی است ، این نوع سیر چون حاوی پتاسیم است برای افرادی که از بیماری های کلیوی و ورم وحفظ اب دربدن رنج میبرندتوصیه میشود.
کلاژن سازی پوست دیگر خواص سیر سیاه است
۳- کلاژن پوست را بالا می برد افرادی که مشکلات پوستی دارند از قرمزی و خشکی پوست گرفته تا اکنه وپوریازیس مشکلات مفاصلی بایدسیر خام بخورند.
۴- سولفور موجود در سیر برای ورم مفاصلی و دردهای ماهیچه ای مفید است.
۵- سیستم دفاعی را بهبود می بخشد. اگر خیلی زود بیمار می شوید به دلیل سیستم ایمنی ضعیف بدن است. اما با خوردن سیر سیاه مقابل ویروسها و باکتریها بیاستید.
۶- باخستگی مبارزه می کند سیر سیاه برای ورزشکاران وآنهایی که می خواهندمقاومت بدنشان رابالا ببرند توصیه می شود. و همچنین با خستگی های مزمن ناشی از کار زیاد یاکمبود خواب مبارزه میکند.
۷- بهترین آنتی اکسیدان است بدون شک سیر سیاه از پیری زودرس جلوگیری می کند. وبه زودودن رادیکال های آزادکه موجب بیماری های زیادی می شود کمک می کند.
۸- سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند. و همچنین التهاب گلو حنجره سرماخوردگی و آلرژی را کاهش می دهد.
۹- خوردن سیر سیاه مثل نسخه طبیعی درکاهش استرس موثراست اعصاب راآرام و بابی خوابی و بدخلقی مبارزه میکند.
۱۰- از خواص دیگر سیر سیاه می توان به کاهش کلسترول ضد سرطان ومبارزه با یبوست نام برد.
طریقه مصرف :

میتوان از سیر سیاه دکتر بیز 180 گرمی در غذاها با دستور العمل های گوناگون استفاده کرد. تا با اضافه کردن یک طعم و مزه جدید به میز غذای خود، سالم تر نیز بمانید. با خیال راحت میتوانید سیر سیاه را در طول روز مصرف کرده بدون اینکه مشکلات بد تنفسی را حس نمایید.

سیر سیاه دکتر بیز 170 گرمی یک محصول پر طرفدار از محصولات شرکت دکتر بیز می‌باشد. به تازگی شرکت بیز اقدام به تولید و عرضه بسته‌های 170 گرمی سیر سیاه نموده است. سیر سیاه بیز در بسته‌بندی‌های پلمپ شده و کاملا بهداشتی به دست خریدار می‌رسد. زمان رسیدن این محصول به خریدار بعد از سفارش 3 تا 5 روز کاری می‌باشد که از طریق پست به شما تحویل داده می‌شود. شرکت بیز با تولید با کیفیت این محصول توانسته رضایتمندی مشتریان خود را به شدت افزایش دهد.

سیر سیاه چیست؟
شاید سیر سیاه شهرت سیر معمولی را نداشته باشد اما مزایای آن چندین برابر سیر معمولی است. قبل از هر چیزی ببینیم سیر سیاه چیست و چگونه تولید می‌شود. سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی در دما و رطوبت معینی تقریبا 60 الی 77 درجه ساتیگراد در مدت ۶۰ الی ۹۰ روز به دست می اید بعد از این مدت سیر حالت ژله ای پیدا کرده تغییر رنگ می دهد و شیرین می شود. معمولا از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذا استفاده می شود که خاصیت انرژی زایی زیادی دارد. به دلیل همین خاصیت انرژی زایی در تولید نوشابه و شکلات نیز از ان استفاده می شود.

سیر سیاه را از کجا بخریم ؟
در حال حاضر افراد متفرقه زیادی اقدام به عرضه سیر سیاه می کنند ولی آیا واقعا سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم ؟ بهترین و معتبرترین برندی که در ایران اقدام به تولید و عرضه سیر سیاه می نماید شرکت بیز است که مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. کلیه محصولات ارائه شده دکتر بیز که در سایت اینچند بفروش می رسد اصل و دارای تاریخ مصرف مناسب می باشند.

خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز
جهت خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز در سایت اینچند می توانید کالا را به سبد خرید خود اضافه کرده ، سپس ثبت نام کنید و آدرس و مشخصات کامل را وارد کنید و پس از پرداخت نهایی سفارش بصورت انلاین ، سفارش شما ثبت و طی مدت 3 الی 5 روز در هر کجای ایران که باشید تحویل می دهیم.

قیمت سیر سیاه بیز
شاید شما هم با مقایسه قیمت سیر سیاه بیز در سایتهای مختلف تعجب کنید که چقدر قیمت های متفاوتی برای سیر سیاه بیز وچود دارد. مثلا در سایت اینچند شما می توانید پایین ترین قیمت را پیدا کنید .

سوال : آیا انواع مختلف یا اصل و غیر اصل دارد ؟ از کجا متوجه شویم که محصول ارسالی اصل باشد ؟ پاسخ : محصول اصلی ساخت شرکت بیز می باشد و بر روی بسته بندی علاوه بر لوگوی شرکت بیز ، علامت سیب سلامت از سازمان غذا و دارو وجود دارد .

سوال : چرا قیمت ها اینقدر متفاوت است ؟ پاسخ : فروشندگان سایت اینچند این محصول را بصورت عمده خرید می کنند و از تخفیف های زیادی برخوردار می شوند و اینجا این تخفیف را با شما به اشتراک گذاشته و محصول را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نمایند .

سایت اینچند این ضمانت را به شما می کند که محصول ارسالی کاملا اصل و دارای تاریخ مصرف متعارف می باشد .در غیر اینصورت می توانید کالا را مرجوع نمایید 

 

 

منبع معتبر نوشته ها


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۸:۴۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)