خرید چای تیما لاغری خرید چای تیما لاغری .

خرید چای تیما لاغری

آشنایی با قارچ گانودرما/09109483228

 

میگرن از بیماری های بسیار شایعی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن مبتلا هستند که یکی از بهترین راه های درمان آن استفاده از قارچ گانودرما است. میگرن از اختلالات شدید عصبی است که با سردردهای طولانی مدت و ضربان دار همراه است. این سردردها مداوم بوده، اغلب یک طرف سر را درگیر می کنند و گاهی تا ۷۲ ساعت ادامه دارد و حتی در بعضی موارد ممکن است بر بینایی و تکلم فرد تاثیر منفی داشته باشد. به همین دلیل این بیماری از طرف سازمان بهداشت جهانی در دسته بیماری های ناتوان کننده(disabling) قرار گرفته است.

یکی از عوارض این بیماری، افسردگی و انزوا ست که خود بیماری جدیدی به شمار می رود. این بیماری در خانم ها شایع تر از آقایان است و مدت زمان هر سردرد و میزان آن در افراد مختلف متفاوت است.

گانودرما و میگرن
گانودرما و میگرن
برخی متخصصان میگرن را در گروه بیماری های ارثی دسته بندی می کنند و عوامل محیطی و نحوه ی زندگی را در ایجاد و تشدید آن دخیل می دانند. برخی اختلال در رگهای عصبی و خونی مغز را عامل به وجود آمدن آن به حساب می آورند.

این بیماری از دسته بیماری هایی است که با علائم مختلفی همچون حالت تهوع، استفراغ، صدا ترسی و نورگریزی همراه است. میگرن در سه نوع مختلف کلاسیک، متداول و پیچیده دسته بندی می شود. عواقب این بیماری مزمن سبب می شود تا فرد برای ادامه بسیاری از فعالیت های خود دچار مشکل گردد.

برای درمان این بیماری داروهای شیمیایی و روش های بسیار مختلفی وجود دارد که هریک از آنها ممکن عوارضی را برای فرد به همراه داشته باشد. مصرف مسکن ها می تواند در دراز مدت با رسوب در بدن، منجر به بیماری در کبد، معده و کلیه ها شود. ولی یکی از بهترین روش های درمان این بیماری مصرف قارچ گانودرما است.

آشنایی با قارچ گانودرما
قارچ گانودرکا لوسیدوم با نام های محلی مختلفی همچون ریشی یا قارچ لینگژی شناخته می شود. این قارچ با رنگ های قهوه ای، زرد، قرمز، بنفش و سیاه با حاشیه سفید یا زرد معمولا در روی تنه درختان یافت می شود.

این قارچ برای درمان فشار خون بالا، بهبود کیفیت خواب، درمان هپاتیت، کلسترول، سرگیجه، افزایش قدرت سیستم ایمنی، درمان بیماری های قلبی و عروقی، درمان عفونت های ویروسی، درمان سرطان و کاهنده خستگی مورد استفاده قرار می گیرد. این قارچ حاوی املاح و مواد معدنی بسیار مفیدی است و از همین جهت مصرف آن به تمام گروه های سنی توصیه می شود. خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما لوسیدوم موجب شده تا این محصول در بسیاری از نقاط جهان به عنوان نمادی برای سلامتی، جاودانگی و طول عمر شناخته شود.

تاثیر قارچ گانودرما لوسیدوم بر درمان بیماری میگرن
قارچ گانودرما به دلیل خواص و مزیت هایی که دارد، از هزاران سال پیش تا به امروز به ویژه در کشورهای آسیایی برای درمان بیمارهای مختلف از جمله سردرد های میگرنی مورد استفاده قرار می گرفته است. نکته بسیار مهم در رابطه با قارچ گانودرما لوسیدوم آن است که این قارچ معجزه آسا بیش از ۳۰ سال است که در چین و ژاپن به عنوان قارچ ضد سرطان معرفی شده است.

قارچ گانودرما
قارچ گانودرما
قارچ گانودرما موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. از طرفی ژرمانیوم ارگانیک موجود در قارچ با بهبود گردش خون در بدن، مانع گرفتگی عروق می شود. این ماده از طریق دهان جذب می گردد که همین امر موجب می شود تا سردرد های میگرنی تا حد قابل توجهی درمان شوند. از دیگر تاثیراتی که این قارچ بر درمان میگرن دارد کاهش اضطراب و استرس است که برای بیمار آرامش به همراه دارد. همچنین مصرف قارچ گانودرما به بهبود کیفیت خواب کمک می کند و از همین جهت موجب می شود تا میزان حملات میگرنی کاهش یابد و در طولانی مدت میگرن درمان شود.

ماده ی لسیتین موجود در قارچ گانودرما باعث تقویت لایه ی محافطتی اطراف اعصاب می شود و به بهبود درد کمک می کند. از آنجایی که گانودرما یک قارگ آداپتوژن ساز به حساب می آید، به تقویت قوای جسمانی کمک می کند و منجر به افزایش انرژی بدن می شود . به همین دلیل کیفیت زندگی فرد را بهبود می یخشد و مانع از بروز سردرد می شود.

 

فروشگاه پرشین خرید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۵:۳۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)