خرید چای تیما لاغری خرید چای تیما لاغری .

خرید چای تیما لاغری

برای خرید چای سبز تیما مدل دم کردنی/09109483228

با خرید محصول اصلی از فروشگاه اینترنتی 5040 چای لاغری می توانید خود را برای همیشه از ابتلا به دیابت در امان نگه دارید. این خاصیتی است که در چای سبز تیما گنجانده شده و بسیار بی نظیر می باشد. اگر شما هم جز اندسته از افرادی هستید که خطر ابتلا به دیابت شما را تهدید می کند حتما از همین امروز اقدام به تهیه این محصول نمایید و به صورت روزانه و منظم در برنامه غذایی خود از آن استفاده نمایید.

چای سبز لاغری می تواند از غلظت خون کاسته و مانع از لخته شدن ان شود و از این رو شما را از خطر ابتلا به انواع سکته ها در امان نگه خواهد داشت.

این دمنوش می تواند مانع از پوسیدگی دندان هایتان شود و برای شما سلامت بهداشت دهان و دندان را به همراه دارد.

وجود گیاهیان یهمچون زعفران و به لیمو در ترکیبات به کار رفته در این محصول باعث شده تا انرا به به نوشیدنی ضد استرس تبدیل کند و می توانید جهت آرامش خیال و تمدد اعصاب از ان استفاده نمایید.

در زیر به برخی دیگر از مزایای و فواید چای سبز تیما به صورت فهرست وار اشاره کرده ایم :
با مصرف منظم این نوشیدنی می توانید از معرض ابتلا به آسم در امام بمانید
سم زدایی کبد از مهمترین خواص چای سبز به شمار می رود.
جلوگیری از پوکی استخوان از دیگر مزیت های این نوشیدنی است.
تقویت سیستم ایمنی بدن
جلوگیری از سرما خوردگی در زمستان
از بین بردن انواع باکتری های مود در درهان و بدن و جلوگیری از مسمومیت های غذایی
در مورد نحوه مصرف آن باید گفت شما می توانید در طی روز به میزان ۳ تا ۵ فنجان میل نمایید.دم کشیدن چای سبز بسیار سریع بوده و نیازی نیست مدت طولانی انرا در دمای کتری نگه دارید. در حدود ۳ الی ۵ دقیهقق می توانید این نوشیدنی را دم کنید.
تا کنون عوارضی از مصرف این نوشیدنی گزارش نشده است اما برای خانم های باردار و شیرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با یک پزشک در این زمینه مشورت نمایند.

برای خرید چای سبز می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید

 

فواید چای

چای یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها نزد ایرانیان است. چای به سه نوع سبز، اولانگ و چای دسته بندی می شود. تمام این چای ها از گیاه کاملیا سیننسیس کشت می شوند و نوع و میزان خشک کردن آنها متفاوت است. چای سبز در یک مرحله و چای اولانگ در دو مرحله خشک و اکسید می شوند. چای سیاه را نیز تا آن جا که کاملا فاقد آب شود، حرارت می دهند. فواید چای بی شمار است. چای سبز برای درمانن بیماری ها، چای اولانگ برای آرامش و چای سیاه برای رفع خستگی بسیار مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم تا فواید چای سیاه را به طور کامل شرح دهیم.

دهان و دندان: چای سیاه دارای ترکیبی به نام پلی فنل است که این ترکیب باکتری های دهانی را از کار می اندازد و از پوسیدگی و خوردگی دندان ها جلوگیری می کند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که چای دارای خاصیت دهان شویه می باشد؛ البته به شرطی که بدون جویدن قند و شکر مصرف شود.

بیماران قلبی: پزشکان همواره نوشیدن چای کمرنگ و رقیق را به بیماران قلبی توصیه می کنند. چای سیاه از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند. همچنین چربی و فشار خون را کنترل می کند و خون را رقیق نگه می دارد.

هضم غذا: مصرف چای برای هضم غذا های چرب و سنگین بسیار مناسب می باشد. همچنین چای دارای ترکیبی به نام تانن است که از جذب آهن غذا جلوگیری می کند؛ در نتیجه به افرادی که دارای بیماری هموکروماتوز هستند نوشیدن چای بعد از صرف غذا توصیه شده است. به طور معمول زمان مناسب صرف چای 2 ساعت پس از میل کردن غذا می باشد.

رفع خستگی: چای به علت داشتن کافئین خستگی و سردرد های ناشی از آن را بر طرف می کند. همچنین چای دارای خاصیت ضد افسردگی، ضد استرس و ضد اسپاسم عضلانی می باشد.

 

5040 چای لاغری خود را در دو مدل دم کردنی و کیسه ای روانه بازار کرده است :

برای خرید چای سبز تیما مدل دم کردنی

برای تهیه چای لاغری تیما در مدل کیسه ای 100

برای خرید چای لاغری تیما در قالب پکیج سه ماهه دم کردنی بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای تهیه چای لاغری تیما 5040 در قالب پکیج لاغری سه ماهه کیسه ای بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

 

همانطور که در بالا نیز مشاهده می کنید قیمت چای سبز تیما در مقایسه با برندهیا موجود در بازار بسیار مناسب در نظر گرفته شده و همین باعث شده تا از استقبلا خوبی در میان مصرف کنندگان برخوردار شود.

شما با تهیه پکیج لاغری 5040 علاوه بر اینکه از تخفیف مناسبی بروی کالا برخوردار خواهید بود می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کرده و د رنتیجه تاثیر بهرتی خواهید گرفت.

شما برای خرید چای سبز تیما چه در قالب پکیج 5040 و چه به صورت تک بسته می توانید علاوه بر خرید انلاین از طریق سایت با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

 

بررسی دقیق ویژگی های دمنوش چای سبز ۵۰۴۰

 

دمنوش چای سبز ۵۰۴۰ را می توان یکی از بهترین انواع دمنوش ها دانست که این دمنوش به دلیل طعم و خواص مطلوبی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. مراکز متعددی اقدام به فروش این محصول نموده اند که از این میان فروشگاه های اینترنتی بهترین روش برای خرید خواهند بود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 

 

https://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%88-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۶:۳۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)