خرید چای تیما لاغری خرید چای تیما لاغری .

خرید چای تیما لاغری

قهوه لاغری موکا دکتر بیز

علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه موکا بیز ، به طور کلی ، ممکن است اثرات مفیدی داشته باشد. به عنوان مثال ، مصرف متوسط ​​قهوه ممکن است به کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن (از جمله دیابت ، بیماری پارکینسون و بیماری های قلبی) کمک کند

در حالی که گفته می شود گانودرما لوسیدوم گاهی اوقات به فشار خون بالا و بیماری های قلبی کمک می کند ، یک بررسی کاکرین در سال ۲۰۱۵ شواهدی را در مورد استفاده از گانودرما لوسیدوم برای درمان عوامل خطر قلبی عروقی در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ پیدا نکرد.

قهوه موکا دکتر بیز همچنین می تواند به انرژی و خستگی کمک کند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ نشان داد که قهوه موکا گانودرما دکتر بیز لوسیدوم همراه با عصاره مرغ غنی از آنتی اکسیدان باعث افزایش عملکرد عضلات و بهبودی تمرین در موش ها می شود. یک مطالعه کوچک دیگر که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد نشان داد که قهوه موکا گانودرما بیز باعث کاهش خستگی در افراد داوطلب مبتلا به سندرم خستگی مزمن می شود. ۶ تحقیقات بیشتر در مورد مورد نیاز برای حمایت از این یافته های اولیه

 

قهوه لاغری موکا دکتر بیز

این نوشیدنی مفید با عصاره قارچ قرمز و دانه های قهوه بو داده درست می شود.

قهوه گانودرما موکا دکتر بیز ، ماده اصلی آن ، در چین باستان به عنوان “قارچ جاودانگی” شناخته می شد. در براکت روی درختان رشد می کند و قلیایی ترین ماده غذایی روی زمین محسوب می شود. هزاران سال پیش ، افراد ثروتمند معتقد بودند که قارچ قرمز کلید جاودانگی است.

علم از مزایای سلامتی گیاه قهوه کافه موکا دکتر بیز پشتیبانی می کند. این دارو ممکن است عملکرد ایمنی را بهبود بخشد ، خستگی مزمن را برطرف کرده و از سرطان محافظت کند. بیشتر افراد از آن به عنوان مقوی و محرک طبیعی استفاده می کنند. مطالعات نشان می دهد که ممکن است اضطراب و افسردگی را نیز کاهش دهد.

قهوه ی موکا دکتر بیز علاوه بر عصاره قارچ قرمز حاوی قهوه فوری قهوه موکا دکتر بیز و سایر مواد طبیعی مانند استویا ، انیسون یا نعناع فلفلی است. این دستورالعمل از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است. در اصل ، تمام مزایای قهوه به علاوه خواص درمانی قارچ را فراهم می کند.

بعلت کمبود کافئین ، بعید است قهوه موکا گانودرما دکتر بیز باعث بی خوابی شود. در حقیقت ، اثبات شده است که خواب را بهبود می بخشد و اضطراب را تسکین می دهد. علاوه بر این ، اسید کمتری نسبت به قهوه معمولی دارد ، و آن را برای کسانی که مشکلات گوارشی مانند زخم معده یا IBS دارند ، ایده آل می کند. این نوشیدنی تقریباً نیمی از کافئین یک فنجان جو معمولی دارد.

 

فروشگاهع حراج کده


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۰۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)