خريد چاي تيما لاغري خريد چاي تيما لاغري .

خريد چاي تيما لاغري

10 خواص سير سياه دكتر بيز/09109483228

سير سياه دكتر بيز 170 گرمي يك محصول پر طرفدار از محصولات شركت دكتر بيز مي‌باشد. به تازگي شركت بيز اقدام به توليد و عرضه بسته‌هاي 170 گرمي سير سياه نموده است. سير سياه بيز در بسته‌بندي‌هاي پلمپ شده و كاملا بهداشتي به دست خريدار مي‌رسد. زمان رسيدن اين محصول به خريدار بعد از سفارش 3 تا 5 روز كاري مي‌باشد كه از طريق پست به شما تحويل داده مي‌شود. شركت بيز با توليد با كيفيت اين محصول توانسته رضايتمندي مشتريان خود را به شدت افزايش دهد.

سير سياه چيست؟
شايد سير سياه شهرت سير معمولي را نداشته باشد اما مزاياي آن چندين برابر سير معمولي است. قبل از هر چيزي ببينيم سير سياه چيست و چگونه توليد مي‌شود. سير سياه از تخمير سير معمولي در دما و رطوبت معيني تقريبا 60 الي 77 درجه ساتيگراد در مدت ۶۰ الي ۹۰ روز به دست مي ايد بعد از اين مدت سير حالت ژله اي پيدا كرده تغيير رنگ مي دهد و شيرين مي شود. معمولا از آن به عنوان چاشني و طعم دهنده در غذا استفاده مي شود كه خاصيت انرژي زايي زيادي دارد. به دليل همين خاصيت انرژي زايي در توليد نوشابه و شكلات نيز از ان استفاده مي شود.

سير سياه را از كجا بخريم ؟
در حال حاضر افراد متفرقه زيادي اقدام به عرضه سير سياه مي كنند ولي آيا واقعا سير سياه را از كجا تهيه كنيم ؟ بهترين و معتبرترين برندي كه در ايران اقدام به توليد و عرضه سير سياه مي نمايد شركت بيز است كه مورد تاييد وزارت بهداشت مي باشد. كليه محصولات ارائه شده دكتر بيز كه در سايت اينچند بفروش مي رسد اصل و داراي تاريخ مصرف مناسب مي باشند.

خريد اينترنتي سير سياه دكتر بيز
جهت خريد اينترنتي سير سياه دكتر بيز در سايت اينچند مي توانيد كالا را به سبد خريد خود اضافه كرده ، سپس ثبت نام كنيد و آدرس و مشخصات كامل را وارد كنيد و پس از پرداخت نهايي سفارش بصورت انلاين ، سفارش شما ثبت و طي مدت 3 الي 5 روز در هر كجاي ايران كه باشيد تحويل مي دهيم.

قيمت سير سياه بيز
شايد شما هم با مقايسه قيمت سير سياه بيز در سايتهاي مختلف تعجب كنيد كه چقدر قيمت هاي متفاوتي براي سير سياه بيز وچود دارد. مثلا در سايت اينچند شما مي توانيد پايين ترين قيمت را پيدا كنيد .

سوال : آيا انواع مختلف يا اصل و غير اصل دارد ؟ از كجا متوجه شويم كه محصول ارسالي اصل باشد ؟ پاسخ : محصول اصلي ساخت شركت بيز مي باشد و بر روي بسته بندي علاوه بر لوگوي شركت بيز ، علامت سيب سلامت از سازمان غذا و دارو وجود دارد .

سوال : چرا قيمت ها اينقدر متفاوت است ؟ پاسخ : فروشندگان سايت اينچند اين محصول را بصورت عمده خريد مي كنند و از تخفيف هاي زيادي برخوردار مي شوند و اينجا اين تخفيف را با شما به اشتراك گذاشته و محصول را با قيمت بسيار مناسب عرضه مي نمايند .

سايت اينچند اين ضمانت را به شما مي كند كه محصول ارسالي كاملا اصل و داراي تاريخ مصرف متعارف مي باشد .در غير اينصورت مي توانيد كالا را مرجوع نماييد

10 خواص سير سياه دكتر بيز
در اينجا خواص سير سياه دكتر بيز را به شما معرفي مي كنيم

افزايش ايمني بدن: اگر زود به زود مريض مي‌شويد سيرسياه با افزايش قدرت گلبول‌هاي سفيد در بدن در برابر ويروس‌ها و باكتري‌ها مقاوت مي‌كند.
جلوگيري از بيماري‌هاي قلبي: سير سياه داراي آنتي اكسيدان و سولفور لينولئيك اسيد پلي فنال است و 18 از20 امينو آسيد موردنياز بدن را تامين مي‌كند. فشارخون را كاهش مي دهد وخون رارقيق مي كند همچنين حملات قلبي و لخته هاي خوني و تراكم پلاكت هاي خوني را كاهش ميدهد كه باعث جلوگيري از بروز بيماري هاي قلبي مي‌شود.
محافظ سيستم عصبي: استرس را كاهش داده، خواب را تنظيم مي‌كند و كاهش هاي بدخلقي‌ها مي‌شود.
درمان بيماري هاي تنفسي: سير سياه بيماري هاي تنفسي و آسم را درمان ميكند و همچنين التهاب گلو و حنجره را از بين مي‌برد.
درمان بيماري هاي كليوي: سير سياه حاوي پتاسيم است كه قدرت هضم قوي دارد به همين دليل مي‌تواند در درمان يبوست موثر باشد. كساني از مشكل حفظ آب در بدن رنج مي‌برند مي‌توانند براي ادرار آوري از آن استفاده كنند.
ضد آلرژي: در بعضي از فصل ها مانند بهار كه آلرژي و حساسيت زياد مي‌شود يا پاييز و زمستان كه سرماخوردگي و گلو درد زياد است مي‌توانيد سير سياه استفاده كنيد، اين محصول باعث كاهش آلرژي و التهاب گلو مي‌شود.
درمان درد‌هاي مفصلي: سولفور موجود در سير، ورم‌هاي مفصلي و دردهاي ناشي از آن را كاهش داده و مانع بروز دردهاي ماهيچه اي مي‌شود.
كلاژن سازي: سير سياه خاصيت كلاژن سازي دارد و با مصرف آن كلاژن در پوست افزايش پيدا مي‌كند. افزايش كلاژن باعث طراوت و شادابي پوست و قاعدتا چهره مي‌شود. هم‌چنين براي افرادي كه با خشكي و قرمزي پوست مواجه هستند بسيار موثر است و با از بين بردن راديكال هاي آزاد از پيري زودرس جلوگيري مي‌كند.
مبارزه با خستگي: مصرف سياه در روز باعث افزايش مقاوت بدن و كاهش خستگي ناشي از بي خوابي، كار زياد و فعاليت‌هاي روزانه مي‌شود.
از ديگر خاصيت‌هاي سير سياه مي‌توان به ضد چاقي و ضد سرطان و موثر در درمان زود انزالي .

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a8%d8%af-%da%86%d8%b1%d8%a8/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۰:۲۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

استفاده از قهوه سبز لاغري/09109483228

قهوه سبز لاغري راهي موثر و فوري براي كاهش وزن است. دمنوش قهوه سبز لاغري مي تواند علاوه بر كاهش وزن اثرات مفيد ديگري در بدن داشته باشد.

سفارش خريد بهترين قهوه سبز لاغري

قهوه ي سبز لاغري يكي از محصولاتي است كه در حال حاضر از طريق سايت هاي اينترنتي خريد و فروش مي‌شود و داراي خواص زيادي مي باشد كه حتما تاكنون اسم آن را به وفور شنيده ايد. اين محصول داراي فوايد و مضراتي است كه در ادامه بيشتر در مورد آن توضيح خواهيم داد.

فوايد و مضرات قهوه سبز لاغري
همان طور كه مي دانيد يكي از برجسته ترين و بارزترين فوايد و خواص قهوه سبز لاغري كاهش وزن مي باشد. قهوه سبز لاغري كه همان دانه هاي رست نشده قهوه مي باشد علاوه بر خاصيت چربي سوزي، در پيشگيري از بيماري هايي نظير پيري پوست، فشار خون بالا، بيماري هاي قلبي و ديابت نيز موثر مي باشد. البته توجه داشته باشيد كه استفاده زياد از هر محصولي ممكن است ضرر داشته باشد. به عنوان مثال استفاده از قهوه سبز لاغري در دوران بارداري و شيردهي به هيچ عنوان توصيه نمي شود. همچنين افرادي كه ديابت دارند بايد توجه داشته باشند كه استفاده از اين قهوه به همراه داروهاي ضد ديابت خطرناك است. قهوه سبز همچنين مي تواند مانع جذب آهن غذا شود از اين رو توجه داشته باشيد كه مصرف قهوه سبز تحت كنترل باشد.

استفاده از قهوه سبز لاغري
همانطور كه در بالا نيز ذكر شد استفاده از هر محصولي بايد به اندازه و به جا باشد از اين رو توجه داشته باشيد كه استفاده بيش از حد قهوه سبز ممكن است باعث بيماري شود. استفاده از قهوه سبز بستگي به سن مصرف كننده نيز دارد از اين رو كودكان نمي توانند به اندازه بزرگسالان از اين محصول استفاده كنند. براي بزرگسالان استفاده روزي حداكثر 400 ميلي گرم توصيه شده است. توجه داشته باشيد كه در هنگام مصرف قهوه سبز لاغري آن را همراه شيرين كننده هاي مصنوعي مصرف نكنيد زيرا استفاده از شكر يا قند موجب مي شود روند كاهش وزن شما كندتر شود. مي توانيد براي اثر گذاري بيشتر قهوه سبز و طعم بهتر آن، قهوه سبز را به همراه زنجبيل، دارچين و يا برگ نعنا استفاده كنيد كه هر كدام از اين دمنوش ها خواص متفاوتي دارد.

سفارش قهوه سبز از فروشگاه من و تو خريد
با توجه به مطالبي كه در بالا ذكر كرديم و خواص بيشمار اين محصول را بيان كرديم به احتمال زياد شما هم به فكر خريد قهوه سبز لاغري از فروشگاه من و تو خريد افتاده ايد كه در اينجا به شما مي‌گوييم يكي از راه هاي آسان خريد قهوه سبز لاغري، سفارش قهوه سبز از طريق سايت هاي اينترنتي مي باشد؛ كه در فروشگاه قهوه سبز محصول بسيار با كيفيت وجود دارد و قيمت قهوه سبز لاغري در اين فروشگاه ها نيز مناسب و ارزان مي باشد زيرا با حذف واسطه ها در اين سايت هاي اينترنتي محصول عرضه شده كيفيتي بالا و قيمتي پايين دارد.

براي تهيه قهوه سبز لاغري ابتدا بايد شناخت كافي نسبت به ويژگي ها و مزاياي آن داشته باشيد. قهوه سبز خواص بسيار زيادي دارد كه يكي از مهم ترين آنها كمك به چربي سوزي و لاغري مي باشد. اگر شما هم جزء طرفداران قهوه سبز هستيد اين مطلب را با ما همراه باشيد تا شما را با فروشگاه قهوه سبز و همچنين شيوه سفارش آن آشنا كنيم.

قهوه ي سبز
قهوه سبز محصولي از گياه قهوه است كه به صورت خام مورد استفاده قرار مي گيرد. به طور كلي قهوه خواص بسيار زيادي دارد و در بين شكل هاي مختلف آن نوع سبز قهوه بيشترين خواص را به خود اختصاص داده است. يكي از مهم ترين خواص قهوه سبز وجود اسيد كلروژنيك است كه مزاياي بسيار زيادي دارد و مي تواند براي درمان بيماري هاي مختلفي از جمله آلزايمر، عفونت، ديابت و چاقي موثر باشد.

قهوه ي سبز لاغري
يكي از مورد توجه ترين خواص قهوه سبز تاثير شگفت انگيز آن در لاغري و چربي سوزي است. با مصرف قهوه سبز لاغري ميزان اشتهاي شما به شكل قابل توجهي كاهش پيدا مي كند و با تاثير زيادي كه بر روي چربي سوزي و افزايش انرژي دارد مي تواند وزن شما را تا حد قابل توجهي كم كند. قهوه سبز لاغري را مي توان به صورت هاي مختلفي از جمله دمنوش مورد استفاده قرار داد و بعد از يك دوره مصرف با خواص بي نظير آن آشنا شد. كاهش كلسترول بدن يكي ديگر از مزاياي مصرف قهوه سبز است. كساني كه از رژيم هاي سخت و طاقت فرسا و ورزش هاي سنگين خسته شده اند مي توانند در كنار رژيم هاي غذايي خود از قهوه سبز لاغري استفاده كنند تا با سرعت بيشتري به وزن دلخواه برسند. قهوه سبز يك نوشيدني منحصر به فرد است كه بعد از چند روز مصرف مي توانيد نشانه هاي آن را در بدن خود پيدا كنيد كافي است مصرف منظم اين نوشيدني را در رژيم غذايي خود بگنجانيد.

قهوه سبز در كنار مزيت فوق العاده آن، براي لاغري داراي مزاياي ديگري نيز هست. اين نوع قهوه آنتي اكسيدان هايي دارد كه شما را از خطر ابتلا به سرطان ها محفوظ نگه مي دارد. پيشگيري از بيماري هاي قلبي و عروقي و همچنين كنترل ديابت از ديگر خواص مصرف قهوه سبز است. البته دقت كنيد كه مصرف قهوه سبز بايد در حد مجاز باشد زيرا مصرف بيش از حد آن مي تواند موجب عوارض جانبي شود.

خريد قهوه سبز لاغري
براي سفارش قهوه سبز لاغري مي توانيد از روش هاي مختلفي استفاده كنيد يكي از مطمئن ترين اين روش ها سفارش اينترنتي قهوه سبز از طريق فروشگاه هاي معتبر و استاندارد است. قيمت قهوه سبز لاغري نيز بسيار مناسب بوده و به راحتي مي توانيد آن براي رژيم غذايي خود تهيه كنيد.

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%86%d8%a7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۸:۵۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

آشنايي با ديگر خواص قهوه گانودرما/09109483228

قهوه گانودرما و ميگرن ؛ درمان ميگرن عصبي با قهوه گانودرما همگي در سايت فال و خواب.اميدواريم اين مطلب كه حاصل تلاش تيم خواص مواد غذايي سايت است مورد توجه شما سروران گرامي قرار گيرد.

همانطور كه مي دانيد قرآن كريم از بهشت با نام جنت نام برده است و معني جنت باغي است كه درختان ميوه فراوان دارد.همچنين در اين كتاب آسماني از ميوه هاي زيادي نام برده شده است.

بيشتر بخوانيد : بالنگ در چه فصلي است ؛ در كدام فصل بالنگ رسيده مي شود

امروزه با پيشرفت جوامع بشري بيماري ها هم پيشرفت زيادي كرده اند و يكي از راه هاي نجات انسان از بيماري هاي مختلف شناخت كامل طبيعت و آشنايي با خواص گياهان و ميوه ها است.

از مهمترين ميوه هايي كه در قرآن از آنها نام برده شده است مي توانيم به انجير و زيتون اشاره كنيم كه به تازگي يك گروه تحقيقات ژاپني پي به خواص فوق العاده مصرف يك عدد انجير و هفت عدد زيتون شده است.

پس از اينكه يكي از قرآن پژوهان مصري اعلام كرد كه خداوند در قرآن به انجير و زيتون قسم خورده است و نام انجير يك بار و نام زيتون هفت بار در قرآن آمده است ، رييس اين گروه مسلمان شد.

قهوه گانودرما و ميگرن
تحقيقات انجام شده بر روي تاثير قهوه گانودرما بر بيماري ميگرن نشان مي‌دهد كه قهوه گانودرما سيستم ايمني بدن و گردش خون در سر را تقويت مي‌كند،

همچنين قهوه گانودرما باعث آرامش و بهبود خواب راحت مي‌شود و در نهايت باعث بهبود و درمان بيماري ميگرن مي‌شود.

بيماري ميگرن امروزه در بسياري افراد در سراسر جهان مشاهده مي‌شود

و يكي از بهترين راه‌هايي كه مي‌توان اين بيماري را درمان كرد مصرف داروهاي گياهي از جمله قهوه گانودرما است.

در نتيجه‌ي اين بيماري فرد از انجام بسياري از فعاليت‌هاي روزانه‌ي خود عقب مي‌ماند

و نمي‌تواند آنها را به درستي انجام دهد. براي بهبود و درمان بيماري ميگرن

داروهاي مختلفي وجود دارد و مصرف آنها عوارض زيادي را براي فرد به همراه دارد.

تاثير قهوه گانودرما بر بيماري ميگرن و درمان و بهبود خواب، تنظيم فشار خون،

درمان انواع هپاتيت، سر گيجه، كلسترول بالا، تقويت سيستم ايمني، درمان انواع سرطان‌ها اثبات شده است.

اين قهوه داراي مواد معدني و املاح بسيار زيادي است كه استفاده از آن به تمام سنين توصيه مي‌شود.

خواص معجزه آساي قهوه گانودرما باعث شده است تا در سراسر جهان نماد طول عمر، سلامتي و جاودانگي باشد.

قهوه گانودرما به خاطر خواص و مزاياي درماني و دارويي كه دارد تقريبا ۱۰۰۰ سال است

كه در كشورهاي آسيايي براي درمان انواع بيماري‌ها مانند سردردهاي ميگرني مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.

از جمله تاثير قهوه گانودرما بر بيماري ميگرن اين است كه با تنظيم خواب و بهبود كيفيت آن در انسان حملات ناگهاني ميگرني جلوگيري مي‌كند

و به مرور زمان باعث درمان انواع سردردهاي ميگرن مي‌شود.

آشنايي با ديگر خواص قهوه گانودرما
براي اينكه شما سروران گرامي با ديگر خواص قهوه گانودرما آشنا شويد اين بخش را براي شما تهيه نموده ايم.

 

 

منبع نوشته هاي بالا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۳:۰۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

سير سياه دكتر بيز براي لاغري/09109483228

در اينجا خواص سير سياه دكتر بيز را به شما معرفي مي كنيم

افزايش ايمني بدن: اگر زود به زود مريض مي‌شويد سيرسياه با افزايش قدرت گلبول‌هاي سفيد در بدن در برابر ويروس‌ها و باكتري‌ها مقاوت مي‌كند.
جلوگيري از بيماري‌هاي قلبي: سير سياه داراي آنتي اكسيدان و سولفور لينولئيك اسيد پلي فنال است و 18 از20 امينو آسيد موردنياز بدن را تامين مي‌كند. فشارخون را كاهش مي دهد وخون رارقيق مي كند همچنين حملات قلبي و لخته هاي خوني و تراكم پلاكت هاي خوني را كاهش ميدهد كه باعث جلوگيري از بروز بيماري هاي قلبي مي‌شود.
محافظ سيستم عصبي: استرس را كاهش داده، خواب را تنظيم مي‌كند و كاهش هاي بدخلقي‌ها مي‌شود.
درمان بيماري هاي تنفسي: سير سياه بيماري هاي تنفسي و آسم را درمان ميكند و همچنين التهاب گلو و حنجره را از بين مي‌برد.
درمان بيماري هاي كليوي: سير سياه حاوي پتاسيم است كه قدرت هضم قوي دارد به همين دليل مي‌تواند در درمان يبوست موثر باشد. كساني از مشكل حفظ آب در بدن رنج مي‌برند مي‌توانند براي ادرار آوري از آن استفاده كنند.
ضد آلرژي: در بعضي از فصل ها مانند بهار كه آلرژي و حساسيت زياد مي‌شود يا پاييز و زمستان كه سرماخوردگي و گلو درد زياد است مي‌توانيد سير سياه استفاده كنيد، اين محصول باعث كاهش آلرژي و التهاب گلو مي‌شود.
درمان درد‌هاي مفصلي: سولفور موجود در سير، ورم‌هاي مفصلي و دردهاي ناشي از آن را كاهش داده و مانع بروز دردهاي ماهيچه اي مي‌شود.
كلاژن سازي: سير سياه خاصيت كلاژن سازي دارد و با مصرف آن كلاژن در پوست افزايش پيدا مي‌كند. افزايش كلاژن باعث طراوت و شادابي پوست و قاعدتا چهره مي‌شود. هم‌چنين براي افرادي كه با خشكي و قرمزي پوست مواجه هستند بسيار موثر است و با از بين بردن راديكال هاي آزاد از پيري زودرس جلوگيري مي‌كند.
مبارزه با خستگي: مصرف سياه در روز باعث افزايش مقاوت بدن و كاهش خستگي ناشي از بي خوابي، كار زياد و فعاليت‌هاي روزانه مي‌شود.
از ديگر خاصيت‌هاي سير سياه مي‌توان به ضد چاقي و ضد سرطان و موثر در درمان زود انزالي .
سير سياه دكتر بيز براي لاغري
شايد براي شما هم سوال باشد كه آيا سير سياه دكتر بيز براي لاغري موثر است ؟ در پاسخ بايد بگوييم بله تاثير دارد بدليل اينكه مهم تر از همه سير سياه بسيار سطح انرژي و شادابي بدن را در طول روز بالا مي برد و باعث مي شود تحرك بدني شما بالا رفته و بدون اينكه احساس خستگي كنيد مي توانيد مقدار زيادي كالري بسوزانيد . مثلا اگر شما هر روز صبح ناشتا يك حبه سير سياه بيز مصرف كنيد علاوه بر كلاژن سازي و افزايش مقاومت بدن ،ميزان سولفور موجود در آن باعث مي شود به هيچ عنوان دردهاي ناشي از تحرك زياد و ورزش را احساس نمي كنيد . اگر قصد كاهش وزن بصورت طبيعي و پايدار را داريد مصرف روزانه اين كالا توصيه مي گردد.

لازم به ذكر است سير سياه انرژي زا است و باعث افزايش مقاوت بدن مي‌شود، ورزشكاران طرفداران خوبي براي خريد اين سير جادويي هستند. آن‌ها معمولا سه بوته در طول روز مصرف مي‌كنند. يك بار معمولا در وعده صبحانه، يك بار قبل از تمرين و يك بار به عنوان ميان وعده.

تفاوت سير سفيد و سير سياه
قبل از خريد سير سياه شايد برايتان سوال باشد كه تفاوت بين سير سفيد و سير سياه چيست ؟

سير خام تلخ است و بسياري از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعكس، سير سياه بسيار شيرين است و مي‌توانيد آن را با لذت ميل كنيد.
بعد از مصرف سير خام دهان بوي بدي مي‌گيرد و اگر شما بخواهيد با كسي صحبت كنيد بسيار زشت و ناپسند است كه دهان شما بوي سير دهد اما با خيال راحت در هرجايي مي‌توانيد سير سياه مصرف كنيد چرا كه بدون بو است.
سيرخام كمي سفت است و جويدن آن كمي دشوار است اما سير سياه داراي بافت جويدني و نرم مي‌باشد.
طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز
طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز مانند سير سفيد معمولي است و بهترين موقع براي مصرف آن صبح ناشتا است. مي توانيد آن را همراه نان در وعده هاي صبحانه ميل كنيد. اگر چند روز خوردن سير سياه در صبح را امتحان كنيد متوجه مي‌شويد كه در آن روز چقدر شما با انرژي و سرحال هستيد. هم چنين توصيه مي‌شود به علت انرژي زا بودن قبل از خواب آن را نخوريد باعث بي‌خوابي در شما مي‌شود.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۵:۴۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

فشرده شدن ژل افزايش قد/09109483228

بنابر مطالب ذكر شده اولين و مهمترين مزيت ژل طبي افزايش قد مربوط به عدم بروز عوارض و ايمني بالاي آن ميباشد.

عملكرد ژل طبي افزايش قد

ژل طبي افزايش قد نوعي پروتز است كه با قرار گرفتن در پاشنه كفش موجب افزايش قد افراد خواهند شد. ژل طبي افزايش قد در بخش داخلي كفش قرار ميگيرد به همين دليل هيچ يك از اط

نحوه و روش صحيح استفاده از خريد ژل افزايش قد از داروخانه

در هر بسته از ژل افزايش قد ، چند عدد ژل قرار دارد. استفاده از تعداد لايه‌هاي ژل بستگي به عمق كفش و نياز افراد دارد و هر لايه پاشنه را يك سانتيمتر بلندتر مي‌كند. جنس كفي‌ها از سيليكون يا ژل فشرده مي‌باشد و هركدام از آن‌ها حدود يك سانتيمتر مي‌باشد. جهت مخفي نگه‌داشتن ژل درون كفش مي‌توان آن را در زير كفي كفش قرارداد. قابل‌ذكر مي‌باشد كه طراحي اين ژل به نحوي بوده كه براي ساعت‌هاي طولاني مي‌توان از آن استفاده كرد و مناسب براي آقايان و خانم‌ها مي‌باشد.

يكي از نكاتي كه براي قرار دادن ژل در كف كفش بايد در نظر بگيريم ، فرم طراحي كفش مي‌باشد. اين ژل‌ها در داخل كفش باپاشنه صاف خيلي بهتر و راحت‌تر است اما براي كفش‌هاي لژ دار يا كفش‌هاي پاشنه‌بلند، باعث ايجاد شيب بيشتر پاشنه و احساس عدم تعادل در شخص مي‌گردد.

در اين مواقع بايد از لايه‌هاي كمتر استفاده شود تا شيب غيراصولي را ايجاد نكند. استفاده صحيح از ژل افزايش قد عوارضي را به دنبال نخواهد آورد . استفاده از محصول باكيفيت و اصل، بهترين بهره‌وري را به ارمغان خواهد آورد.

انواع ژل افزايش قد

خريد ژل افزايش قد از داروخانه در دو مدل طراحي و توليد شده است:

– ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك

– ژل يك‌تكه مانند كفي كفش لژ دار

موارد استفاده از انواع ژل‌هاي افزايش قد

ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك در انواع كفش‌ها قابل‌استفاده مي‌باشد و مي‌توان لايه‌هاي آن‌ها را بر اساس ميزان افزايش قد تنظيم نمود. جهت كفش‌هاي فيت پا و كالج‌ها حتماً بايد از ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك استفاده كرد.

افرادي كه پاي پرانتزي دارند يا فرم پاشنه پاي آن‌ها خميدگي دارد، بهتر است كه از ژل‌هاي يك‌تكه استفاده نمايند.

ژل افزايش قد نيز عمر مفيد دارد و عمر آن در صورت استفاده مداوم حدود يك سال مي‌باشد چراكه لايه‌هاي آن به‌صورت فشرده درمي‌آيد. به همين دليل پس از استفاده طولاني مي‌بايست نسبت به تعويض آن اقدام كرد.

 

فشرده شدن ژل افزايش قد

از مهم‌ترين عوامل كيفيت و فشرده شدن ژل افزايش قد، جنس سيليكون به‌كاررفته در ساخت ژل مي‌باشد كه به نسبت مرغوبيت آن مدت‌زمان استفاده و تحمل فشردگي آن متغير است.

اگر اين ژل فشرده گردد، تفاوتي با كفي‌هاي معمولي كفش نخواهد داشت. نوع و جنس كفش نيز در كيفيت ژل تأثيرگذار مي‌باشد. فشار لبه‌هاي كفش مي‌تواند در فشردگي ژل مؤثر باشد.

ژل‌هاي بي‌كيفيت كه با مواد پتروشيمي درجه ۳ و ۴ ساخته مي‌شوند، علاوه بر ايجاد بوي بد در كفش مي‌تواند باعث حساسيت پوستي نيز شود. پس از مدتي استفاده از ژل‌هاي بي‌كيفيت، آن‌ها دچار له‌شدگي و پارگي مي‌شوند. پس بهتر است از همان ابتدا اين ژل‌ها را از داروخانه‌ها يا مراكز معتبر تهيه نماييد تا از اصل بودن محصول اطمينان حاصل كنيد.

خريد ژل افزايش قد از داروخانه با توجه به دارا بودن سيليكون درجه‌يك، علاوه بر راحتي استفاده از آن، ميزان قد متناسب با خواسته افراد را تأمين مي‌نمايد

سايز خاصي براي اين محصول تعريف نشده است و در صورت خريد ميتوانيد براي كفش هاي مختلف با هر شماره اي از آنها استفاده كنيد. نوع زنانه و مردانه نيز براي آن تعريف نشده است و محصول ارائه شده انعطاف بسيار بالايي دارد بطوريكه براي همه و با هر سايز كفشي مناسب است. در صورت داشتن هرگونه سوال ميتوانيد با شماره …. تماس حاصل فرماييد.

مشاورين مجموعه در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگويي به سوالات شما عزيزان ميباشند.

قيمت ژل افزايش قد betall اصل

قيمت اين ژل بسيار مناسب است و همه افراد با هر توانايي مالي ميتوانند آن را خريداري و از مزاياي آن بهره مند شوند. اين ژل علاوه بر قيمت مناسبي كه دارد مزاياي بي نظيرش نيز آن را بعنوان بهترين راهكار افزايش قد به ديگران معرفي كرده است پس اگر در شرايطي هستيد كه به علت كوتاهي قد اعتماد بنفس تان را از دست داده ايد اكنون اقدام نماييد و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزينه محصول را درب منزل تحويل بگيريد.

 

راهنماي خريد ژل طبي افزايش قد در داروخانه ها
ژل افزايش قد در داروخانه مورد نياز خود را حتما از وب سايت هاي اينترنتي قابل اعتمادي تهيه و خريداري كنيد تا بتوانيد اصل اين محصولات را تهيه و آن را مورد استفاده قرار دهيد. براي خريد اينترنتي ژل طبي افزايش قد در داروخانه ها مي توانيد به راحتي از همين وب سايت بر روي محصول مورد نظر خود كليك كرده و آن را در سبد خريد خود اضافه كنيد. همچنين شما مي توانيد قبل از خريد اينترنتي ژل طبي مناسب براي افزايش قد مورد نظر خود، در خصوص نظرات ديگر خريداران نيز اطلاعات مورد نياز خود را به دست آورده و با اطلاعات بيشتري اقدام به خريد ژل مذكور نماييد.

 

قيمت مربوط به ژل افزايش قد داروخانه
افرادي كه به دنبال خريد ژل افزايش قد از داروخانه هستند، نگراني هاي بسيار زيادي را در خصوص قيمت اين محصول دارند شما مي توانيد براي آگاهي از دقيق ترين قيمت مربوط به ژل افزايش قد در داروخانه چنين فرصت طلايي و بي نظير را از دست ندهيد و از همين وب سايت ما در مورد قيمت اين محصول، اطلاعات مورد نياز خود را به دست آوريد. همچنين لازم به ذكر است كه قيمت مربوط به ژل طبي افزايش قد در داروخانه ها بسيار مناسب و ارزان مي باشد و شما مي توانيد با توجه به قدرت مالي در اختيار خود، بهترين و مناسب ترين انواع اين محصولات را تهيه و خريداري كنيد.

 

 

بهترين روش افزايش قد |

امروزه براي رسيدن به قد و قامت دلخواه روش هاي مختلفي را مي توان پيشنهاد داد اما اگر به دنبال روشي كم هزينه بدون هيچگونه عوراضي هستيد تنها راه استفاده از محصول ژل طبي افزايش قد است. اين محصول داراي 10 لايه بوده و شما هر 5 لايه را درون يك لنگه كفش قرار خواهيد داد.اين محصول مي تواند حداكثر به اندازه 5 سانتيمتر بلندي قد براي شما به همراه داشته باشد و براي رفتن به مراسم هاي مهم و مهماني هاي دوستانه وسيله اي مناسب بوده تا شما را به قد قامتي بلندتر از آنچه كه مي باشيد نشان دهد.

 

ژل افزايش قد بيتال يكي از راحت ترين روش هايي است كه شما مي توانيد در همان لحطه تا حداكثر 5 سانتميتر بروي قد فعلي خود بياوريد. اين محصول در دو كيفيت در فروشگاه من و تو خريد ارائه شده است. مدل اول داراي كيفيت معمولي و ساخت ايران است و از مواد درجه دوم براي ساخت پد سيليكوني ان استفاده شده است و مدل دوم با استفاده از مواد درجه يك خارجي توليد شده و از كيفيت به مراتب بالاتري برخوردار است.

شما مي توانيد از ژل افزايش دهنده قد را در هر نوع كفشي استفاده نماييد و مدل هاي ارائه شده هم براي خانم ها و هم براي آقايان قابل استفاده است. لايه هاي اين محصول قابل جدا شدن مي باشد و شما بر اساس نياز خود و همچنين با توجه به حجم كفشتان تعداد لايه هايي را كه مي خواهيد در زير پد كفش بگذاريد را مشخص مي كنيد.

رافيان متوجه وجود آن نخواهند شد و ميزان افزايش قد شما طبيعي جلوه خواهد كرد. البته ناگفته نماند كه براي اطمينان بيشتر از اينكه هيچ كس متوجه وجود آن نميشود ميتوانيد ژل طبي افزايش قد را در زير كفي كفش خود قرار دهيد و آن را با روكش بپوشانيد.

 

اگر در هر كدام از شرايط زير قرار گرفته ايد ميتوانيد اقدام به خريد ژل طبي افزايش قد نماييد:

اگر از كوتاهي قد خود رنج ميبريد و ميخواهيد قدتان بلندتر شود.
اگر از انجام عمل جزاحي يا مصرف داروهاي يميايي براي افزايش قد خود ميترسيد.
اگر همه راه هاي موجود براي افزايش قد را امتحان كرده ايد و به هيچ نتيجه اي نرسيده ايد.

اگر در هر كدام از شرايط بالا قرار داريد ميتوانيد بهترين راه ممكن را برگزيده از ژل طبي افزايش قد براي افزايش قد خود بهره بگيريد.

مختصري ديگر از مزاياي ژل طبي افزايش قد

ژل طبي افزايش قد داراي مزاياي بسياري است كه در ادامه به تعدادي از آنها اشاره خواهيم كرد:

بسيار نرم است و هنگام راه رفتن موجب آسيب رسيدن به پا نميشود.
قابليت انعطاف بالايي دارد.
از دوام بالايي برخوردار است و همين سبب افزايش طول عمر آن خواهد شد.
سالهاي متمادي بسياري ميتوانيد از ژل طبي افزايش قد استفاده كنيد و نگران كاهش قدرت عملكرد آن نباشيد.
هيچ حساسيت پوستي براي پا ايجاد نخواهد كرد و به راحتي ميتوانيد از آن استفاده كنيد.
سازگاري بالايي با پوست بدن دارد.
هيچ عوارض جانبي و احتمالي براي آن پيش بيني نشده است.

تصوير 9

تفاوت عملكرد كفش پاشنه بلند و ژل افزايش قد

استفاده از كفش هاي پاشنه بلند موجب ايجاد مشكل در ستون فقرات و كليه اسكلت بدن خواهد شد، بطوريكه سالها بايد به دنبال راه درمان براي عوارض ايجاد شده در اين خصوص باشيد. در مقابل، ژل طبي افزايش قد به دليل انعطاف بالاي خود و جنس سيليكون مرغوب بكار رفته در آن نميتواند موجب ايجاد هيچ گونه عوارضي در اندام داخلي بدن از جمله ستون فقرات و اسكلت بدن گردد.

خريد اينترنتي ژل افزايش قد

فروشگاه ما امكان خريد ژل افزايش قد را براي شما فراهم كرده است، شما ميتوانيد با يك كليك نسبت به ثبت سفارش خود در خصوص ژل طبي افزايش قد اقدام نماييد و چند روز بعد اين بسته را درب منزل تحويل بگيريد. خريد اينترنتي علاوه بر صرفه جويي در زمان موجب كاهش هزينه ها و اطمينان بيشتر خواهد شد. در صورت تمايل ميتوانيد پس از تحويل محصول، هزينه آن را به مامور اداره پست پرداخت نماييد. ما يكي از نمايندگان معتبر و رسمي ژل طبي افزايش قد در ايران هستيم و همه اقدامات لازم جهت آرامش خاطرتان را فراهم كرده ايم.

كيفيت ژل افزايش قد

هر محصول پرطرفداري بصورت تقلبي نيز توليد شده و در بازار پخش ميشود محصول ژل طبي افزايش قد نيز به دليل روبرو شدن با تقاضاي زياد در معرض اين مشكل قرار گرفته، پس هنگام خريد بايد دقت كنيد كه حتما محصول اصل را خريداري نماييد، توجه كنيد كه قيمت پايين ميتواند يكي از علائم تقلبي بودن محصول باشد.

ژل طبي افزايش قد betall اصل

اين ژل يكي از انواع مرغوب ژل طبي افزايش قد ميباشد كه ميتوانيد هم اكنون آن را خريداري نماييد. كيفيت اين محصول بسيار بالا است و ما استفاده از آن را به شما توصيه ميكنيم. هنگام خريد حتما به آرم و هولوگرام درج شده روي جعبه محصول دقت كنيد كه احتمال خريد محصول تقلبي را كاهش دهيد.

اهميت قد بلند براي خانم ها

خانم ها عاقه زيادي دارند كه هنگام حضور در مراسم ها و جشن ها قدشان بلند باشد، بنابراين ميتوانند با بهره گيري از اين محصول قد خود را به ميزاني كه ميخواهند افزايش دهند. طريقه استفاده از آن به اين صورت است كه قبل از رفتن به مراسم لايه هاي ژل را در پاشنه كفش خود قرار دهيد و بصورت طبيعي شاهد افزايش قدتان باشيد. ناگفته نماند كه هر لايه قد را به ميزان 1 سانتي متر افزايش ميدهد و شما ميتوانيد بسته به خواسته خود آن را در كفشتان قرار دهيد، نكته ديگر نيز در خصوص پوشاندن آن است، بطور كلي چون اين پروتز در كفش قرار داده ميشود قابل مشاهده نخواهد بود اما جهت اطمينان بيشتر ميتوانيد ژل را زير كفي كفش قرار دهيد يا روي آن را با يك روكش بپوشانيد.

 

ژل افزايش قد بهترين راه براي قد بلند شدن

 

امروزه يكي از دغدغه‌هاي بيشتر افراد، كوتاهي قد مي‌باشد كه با ورود ژل افزايش قد آرامش خاطري به دليل سهولت استفاده از آن، به اين افراد داده شد. تاكنون روش‌ها و داروهاي زيادي جهت اين موضوع روانه بازار شده بود كه بيشتر آن‌ها علاوه بر هزينه‌هاي گزاف، مشكلات و عوارضي به همراه داشت. با خريد ژل افزايش قد از داروخانه، نه‌تنها ازنظر هزينه مقرون به‌صرفه مي‌باشد، بلكه با خريد از مراكز معتبر مانند داروخانه‌ها، اطمينان خاطر به افراد داده مي‌شود.

ژل افزايش قد

امروزه بيشتر افراد كوتاه‌قد راه‌ها و روش‌هاي مختلفي را جهت رسيدن به قد دلخواه، بررسي و استفاده مي‌كنند كه بيشتر آن‌ها تأثيري در افزايش قد ندارد.

ژل افزايش قد، يكي از محصولات بي‌نظير مي‌باشد كه به‌طور كاملاً طبي و علمي براي استفاده طولاني‌مدت طراحي‌شده است. ژل افزايش قد علاوه بر استفاده از پاشنه مخفي جهت رسيدن به ميزان قد دلخواه، هيچ‌گونه عوارضي ندارد و با اطمينان خاطر مي‌شود از آن استفاده كرد.

 

براي استفاده از آن كافي است كه ژل افزايش قد را در داخل انواع كفش و با انواع سايزها قرار دهيد و يك كفي را براي تمام كفش‌هاي خود استفاده كنيد.

 

 

منبع معتبر نوشته هاي بالا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۱:۵۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قيمت مناسب قهوه موكا گانودرما در فروشگاه اينترنتي ما/09109483228

آشنايي با ساير مزاياي اين قهوه

استفاده از قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما مزاياي بسيار زياد ديگري را نيز براي شما دارد كه همين موضوع نيز باعث مي شود تا افراد زيادي علاقه مند به خريد آن باشند. يكي از مهم ترين مزيت هاي مصرف قهوه گانودرما مدل موكا اين است كه شما با استفاده از اين قهوه مي توانيد به راحتي مشكلات گوارشي خود را حل كنيد و در نتيجه شب ها بعد از شام مي توانيد خواب راحت تري را داشته باشيد. يكي ديگر از فوايد قهوه موكا گانودرما اين است كه باعث آرامش اعصاب شما مي شود. بنابراين اگر شما هم جز افرادي هستيد كه آرامش اعصاب نداريد به شما توصيه مي كنيم حتما اين قهوه را امتحان كنيد و نتيجه فوق العاده آن را تجربه كنيد. اين قهوه مي تواند به عنوان ترميم كننده پوست و مو نيز مورد استفاده قرار گيرد و اتفاقا تاثير فوق العاده اي را نيز نسبت به بسياري از داروهاي ديگر براي پوست و مو دارد.

 

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موكا دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان

 

 

در ساخت اين قهوه از چه چيزهايي استفاده شده است؟

شايد يكي از مهم ترين سوالاتي كه درباره اين قهوه داشته باشيد تركيبات قهوه موكا گانودرما باشد. به صورت كلي اين قهوه از كافئين، كاكائو و گانودرما استفاده شده است كه تركيب اين موارد در كنار يكديگر باعث توليد يك قهوه بسيار خوش طعم با خواص فوق العاده شده است. استفاده از اين موارد در كنار يكديگر سطح هوشياري شما را افزايش مي دهد و باعث مي شود كه بتوانيد به راحتي بر روي موضوعات مختلف تمركز كنيد. اگر احساس مي كنيد كه براي انجام يك كار خاص نيازمند تمركز بالا هستيد به شما توصيه مي كنيم قبل از شروع فعاليت خود حتما يك فنجان از اين قهوه را ميل كنيد. در كنار اين موارد تركيب كاكائو و گانودرما در قهوه موكا گانودرما بيز باعث مي شود تا افرادي كه اين قهوه را مصرف مي كنند بتوانند احتمال وقوع خطرات و بيماري هاي قلبي را نيز در خود كاهش دهند كه اين موضوع يك مزيت فوق العاده براي قهوه ي گانودرما موكا به شمار مي آيد.

 

برخي از نكات ديگر درباره قهوه موكا گانودرما

يكي از نكات بسيار مهمي كه بايد درباره اين قهوه بدانيد طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما مي باشد. طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما بسيار ساده است و شما مانند تمامي قهوه هاي ديگر مي توانيد اين قهوه را جوشانده و ميل كنيد. بنابراين بعد از خريد اين قهوه نيازي نيست كه نگراني خاصي داشته باشيد و به راحتي مي توانيد اين قهوه را درست كنيد. نكته ديگري كه درباره مصرف قهوه فوري گانودرما مدل موكا وجود دارد اين است كه از آن جايي كه اين قهوه هيچ گونه عوارضي را براي بدن شما ندارد شما مي توانيد با خيال راحت هر روز از اين قهوه استفاده كنيد و از مزاياي استفاده از آن بهره مند شويد.

عكس 6

خريد اين قهوه

اگر شما هم جز افرادي هستيد كه با مطالعه اين مطلب علاقه مند به خريد قهوه موكا با قارچ گانودرما شده ايد بايد بدانيد كه امروزه فروشگاه هاي بسيار زيادي هستند كه اقدام به فروش قهوه موكا گانودرما كرده اند و شما مي توانيد با مراجعه به آنها به راحتي اقدام به خريد قهوه موكا گانودرما كنيد. يكي از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي كه امروزه اقدام به فروش اين محصول كرده است فروشگاه اينترنتي ما است كه شما با مراجعه به آن به راحتي مي توانيد اقدام به خريد موكا گانودرما كنيد. همانطور كه در بخش هاي قبلي اشاره كرديم استفاده از گانودرما كافه موكا مزاياي بسيار زيادي را براي شما دارد، بنابراين با خريد اين محصول مي توانيد به راحتي بسياري از مشكلات را با استفاده از يك قهوه بسيار خوش طعم حل كنيد. خريد گانودرما قهوه موكا از فروشگاه اينترنتي ما مزاياي بسيار زيادي را براي شما دارد كه در ادامه بيشتر با اين مزايا آشنا خواهيم شد.

عكس 7

قيمت مناسب قهوه موكا گانودرما در فروشگاه اينترنتي ما

يكي از مهم ترين مزاياي خريد قهوه گانودرما موكا از فروشگاه اينترنتي ما اين است كه قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز در فروشگاه اينترنتي ما نسبت به ساير فروشگاه هاي اينترنتي كه اقدام به فروش اين محصول كرده اند بسيار مناسب تر است و به همين دليل شما مي توانيد با مراجعه به فروشگاه اينترنتي ما هزينه كمتري را براي خريد اين محصول بپردازيد. توجه داشته باشيد كه دليل پايين تر بودن قيمت قهوه موكا با قارچ گانودرما در فروشگاه اينترنتي ما اين است كه ما به عنوان يكي از بزرگترين نمايندگي هاي محصولات گانودرما در كشور فعاليت داريم و به همين علت است كه تخفيف هاي ويژه اي را براي خريد قهوه ي گانودرما موكا قرار داده ايم. شما با استفاده از اين تخفيف ها مي توانيد با كمترين هزينه ممكن يك قهوه خوش طعم و با كيفيت را خريداري كنيد.

 

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۶:۰۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

طريقه استفاده از قهوه سوپريم گانودرما/09109483228

قهوه گانودرما مخصوص لاغري

حتما شما نيز تا به حال بارها شنيده ايد كه قهوه ي گانودرما براي لاغري، بسيار موثر است. بايد بدانيد كه قهوه قارچ گانودرما يكي از بهترين و موثرترين مواد براي لاغري و كاهش وزن است كه در كوتاه مدت مي تواند سبب تناسب اندام شده و اندامي ايده آل را براي شما به ارمغان آورد. محققان با تحقيقاتي كه انجام دادند متوجه شده اند كه قارچ گانودرما يكي از بهترين استراتژي ها براي درمان چاقي است. قهوه لاغري گانودرما نيز از همين ماده موثر درست شده است و سبب افزايش سوخت و ساز بدن شده و وزن را به سرعت كاهش مي دهد. در واقع شما مي توانيد علاوه بر خوردن يك نوشيدني فوق العاده عالي و خوشمزه، از خواص متعدد آن همچون لاغري نيز بهره مند شويد.

تصوير ۲
قهوه قارچ گانودرما براي لاغري چگونه عمل مي كند؟

حتما اين سوال براي شما نيز به وجود مي آيد كه قهوه ي گانودرما براي لاغري چگونه عمل مي كند. در واقع قهوه قارچ گانودرما حاوي تركيبات فعالي است كه سبب مي شود سوخت و ساز بدن افزايش يافته و اين امر سبب كاهش وزن و كاهش چربي ها شود. در واقع هر اندازه كه سوخت و ساز بدن افزايش يابد، به همان اندازه نيز از تجمع چربي ها در بدن كاسته مي شود. در واقع قارچ گانودرما موجود در قهوه قارچ گانودرما لاغري، سبب مي شود تا اكسيژن رساني به سلول هاي بدن از طريق خون افزايش يافته و همين امر سبب لاغري مي شود. قيمت قهوه فوري گانودرما نيز بسيار مناسب است و شما مي توانيد با تهيه آن به راحتي از مزاياي اين قهوه عالي بهره مند شويد.

تصوير ۳
نحوه استفاده از قهوه گانودرما لاغري

نحوه استفاده از قهوه گانودرما بسيار ساده است. زيرا قهوه گانودرما به صورت فوري آماده مي شود و شما مي توانيد در مسافرت، سركار، خانه و ديگر جاها از آن استفاده كنيد. براي استفاده از اين قهوه بايد آن را در يك فنحان آب داغ حل كرده و سپس مي توانيد آن را ميل كنيد. براي لاغر شدن با قهوه گانودرما، بايد آن را در ۲ نوبت صبح و عصر مصرف كرده و پس از ۱۴ روز مي توانيد اثرات آن را بر روي بدن كاملا مشاهده نماييد.

تصوير ۴
خريد قهوه فوري گانودرما

اگر شما نيز مي خواهيد از خاصيت قهوه گانودرما بهره مند شويد، اين فرصت را از دست ندهيد و هر چه سريعتر اين محصول شگفت انگيز را خريداري كنيد. شما مي توانيد قهوه گانودرما اصل را از فروشگاه دمنوش هاي لاغري به صورت آنلاين و اينترنتي خريداري كنيد. محصولات موجود در اين فروشگاه، همگي ارگانيك بوده و شما مي توانيد با خيالي راحت خريد خود را انجام دهيد. قيمت قهوه هاي گانودرما در اين فروشگاه نسبت به ديگر فروشگاه ها، مناسب تر است و شما مي توانيد پس از ديدن قيمت قهوه گانودرما براي لاغري و ساير جزئيات محصول، آن را به صورت اينترنتي خريداري كنيد و از يك خريد عالي و بي دردسر لذت ببريد.

قهوه فوري سوپريم همراه با پودر قارچ گانودرما و جينسينگ

در صورتي كه بخواهيد قهوه ي فوري سوپريم دكتر بيز را خريداري نماييد مي‌توانيم به شما اين مژده را بدهيم كه محصول جديد لين شركت قهوه سوپريم با پودر قارچ گانودرما و جينسينگ مي باشد كه به تازگي معرفي شده و در تبليغات گسترده قرار گرفته و خوشبختانه مورد استقبال مردم نيز قرار گرفته است و شما عزيزان مي توانيد تا از طريق لينك هاي درج شده محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد و لذت ببريد.

 

قهوه سوپريم جينسينگ

قهوه فوري سوپريم جينسينگ در واقع قهوه به همراه عصاره خشك شده جنسينگ مي باشد كه به خوبي ميكس شده و طعم جالبي نيز به دمنوش شما مي دهد و شما مي توانيد تا در كنار استفاده از قهوه سوپريم براي لاغري از جنسينگ نيز استفاده نماييد كه يك دمنوش بسيار معجزه آسا و سفارش شده از طرف طبيبان سنتي مي باشد كه خواص بسيار خيره كننده و قابل توجهي دارد توصيه مي‌كنيم كه حتماً اين محصول را براي مدت كوتاهي امتحان نماييد.

قهوه سوپريم گانودرما از بي نظيرترين و بهترين انواع قهوه هاي موجود در بازار مي باشد. براي خريد قهوه سوپريم گانودرما مي توانيد هم اكنون اقدام كنيد.

طريقه استفاده از قهوه سوپريم گانودرما

طريقه مصرف قهوه گانودرما سوپريم بسيار راحت و آسان مي باشد و همين امر نيز سبب شده است تا بسياري از مردم به دنبال خريد و استفاده از قهوه سوپريم گانودرما باشند. شما نيز مي توانيد با توجه به ذائقه و بودجه در اختيار خود، يكي از بهترين بسته بندي هاي وب سايت ما را هم اكنون تهيه و خريداري كنيد.
قهوه سوپريم گانودرما

آيا شما نيز به دنبال آشنايي با نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپريم هستيد؟ آيا مي دانيد كه براي خريد مرغوب ترين و تازه ترين قهوه گانودرما بايستي از كجا اقدام كرد؟ از شما دعوت مي شود كه مقاله و مطالب پيش روي خود را تا آخر و انتها همراهي كرده و از اين طريق اطلاعات بيشتري را به دست آوريد.

در روزهاي اخير بسياري از مردم به دنبال خريد و استفاده از بهترين و باكيفيت ترين قهوه گانودرما هستند تا بتوانند از تمام خواص و ويژگي هاي مثبت آن نهايت لذت و استفاده را داشته باشند. لازم است بدانيد كه اين محصول از جالب ترين و منحصر به فردترين ويژگي ها برخوردار بوده و شما مي توانيد به راحتي آن را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد. قهوه گانودرما از قارچ گانودرما تهيه و آماده مي شود و از عطر و طعم بي نظيري برخوردار است كه هر مصرف كننده اي عاشق آن مي شود. شما نيز مي توانيد به راحتي اين محصول را تهيه و روزانه در ميان وعده هاي خود آن را مورد استفاده قرار دهيد تا بتوانيد از خواص بسيار شگفت انگيز آن، نهايت بهره مندي را داشته باشيد. همچنين فراموش نكنيد كه اين محصول براي درمان برخي از بيماري هاي پوستي نيز مناسب بوده و شما مي توانيد تاثيرات بي نظير آن را در كمترين زمان ممكن مورد مشاهده قرار دهيد. در ادامه مقاله نيز سعي بر آن داريم تا در مورد راهنماي استفاده و خريد قهوه گانودرما، اطلاعات و توضيحات بيشتري را به حضورتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

تصوير ۱
طرز استفاده قهوه گانودرما سوپريم

طريقه استفاده قهوه سوپريم گانودرما بسيار راحت و آسان بوده و شما مي توانيد آن را مانند قهوه معمولي تهيه و ميل كنيد. همچنين مي توانيد در صورت داشتن هرگونه سوال با ابهامي نيز به اطلاعات موجود در بسته بندي آن نيز مراجعه كنيد و از اين طريق، اين محصول را به راحتي تهيه و آن را مورد استفاده قرار دهيد. لازم است بدانيد كه قهوه سوپريم گانودرما از طعم بسيار شگردي برخوردار بوده و شما مي توانيد نهايت لذت را از اين محصول داشته باشيد. همچنين مي توانيد اين محصول را ناشتا مورد استفاده قرار دهيد تا از خواص بيشتري نيز بهره مند شويد.

 

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۷:۰۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

عملكرد مغز و چاي سبز تيما:/09109483228

برخي از فوايد چاي سبز تيما

چاي سبز فوايد فراواني دارد كه در ذيل برخي از آنها را بيان مي كنيم:

ضد باكتري بودن چاي سبز تيما:

چاي سبز تيما به خاطر مواد آنتي باكتريال طبيعي موجود در تركيبات خود منبع بسيار قوي براي مبارزه با انواع باكتري ها بوده و در بدن و براي ريشه كني آن ها بسيار مفيد مي باشد.

دندان و چاي سبز:

در انواع چاي و دمنوش سبز تيما ماده اي به نام فلورين موجود مي باشد. اين ماده از تركيباتي است كه براي ميناي دندان مفيد است. فلورين براي سفت شدن ميناي دندان بسيار مفيد و لازم مي باشد.

 

مكانيسم لاغري چاي سبز:

فروشگاه اينترنتي 5040 چاي لاغري تيما را به مشتريان خود عرضه مي كند و شما با نوشيدن چند ليوان دم كرده چاي سبز مي توانيد كاري كنيد تا متابوليسم سوختي چربي ها سريع تر عمل كنند و به اين ترتيب چربي هاي اضافي در بدن انباشته نمي شوند. علاوه بر سوخت چربي، اين چاي سبز قادر است تا جذب روده اي گلوكز را كاهش دهد و از جمع شدن مواد قندي در بدن جلوگيري كند. مي توانيد از طريق فروشگاه 5040 چاي لاغري را براي خود يا دوستان تان خريداري نماييد.

پيري و چاي سبز:

موادي به نام آنتي اكسيدان ها علاوه بر خواص ضد سرطاني خواص مهم ديگري نيز دارند. يكي از اين خواص جلوگيري از پيري و ايجاد نشاط و سرزندگي در انسان مي باشد. به اين علت است كه به چاي سبز تيما، دمنوش ضد پيري نيز گفته مي شود چون منبع سرشاري از آنتي اكسيدان ها مي باشد.

ديابت و چاي سبز:

يكي از ديگر بيماري هاي خطرناك كه عوارض زيادي دارد ديابت است. ديابت انواع مختلفي دارد و در هر نوع آن ميزان پيشرفت بيماري نيز فرق دارد. چاي سبز مي تواند با مهار فعاليت آنزيم اميلاز در دهان و روده انسان با سرعت كم باعث شكسته شدن نشاسته در بدن شود و ميزان جذب قند در دهان و معده را كاهش دهد. مصرف اين چاي به همراه يك وعده غذايي حاوي كربوهيدرات مي تواند منجر به كاهش سرعت رها شدن گلوكز و كاهش جذب آن شود و به اين وسيله از ترشح انسولين جلوگيري كند. شما مي توانيد با خريد چاي سبز فروشگاه 5040 و استفاده از آن به صورت مدام از ابتلا به اين بيماري زجر آور جلوگيري كنيد.

آسم و چاي سبز تيما:

آسم يك نوع بيماري تنفسي سخت است كه شخص با داشتن اين بيماري از انجام بسياري از كارها باز مي ماند. از ديگر خواص درماني و پزشكي چاي سبز تيما اين است كه از آسم جلوگيري مي كند. فروشگاه 5040 چاي سبز را به همه افراد عرضه مي دارد و آن ها مي توانند با خريد اين نوع از دمنوش ها و استفاده از آن ها از ابتلا خود به اين نوع از بيماري ها جلوگيري كنند.

عملكرد مغز و چاي سبز تيما:

افراد در سن هاي مختلف و مخصوصا در سن هاي بالا نياز زيادي به درست عمل كردن مغز دارند. چاي سبز با تركيبات طبيعي موجود در خود به مغز انسان ها كمك مي كند تا در شرايط مختلف عملكرد خوبي از خود نشان دهد. اين تركيبات باعث مي شوند تا مغز به خوبي كار كند و از ابتلا به آلزايمر نيز جلوگيري مي كند.

سيستم ايمني بدن و چاي سبز تيما:

دمنوش چاي سبز منبع غني از ويتامين هاي سي مي باشد. ويتامين هاي سي باعث تقويت سيستم ايمني بدن انسان مي شوند. افراد با نوشيدن چاي سبز مي توانند ويتامين هاي زيادي را در اختيار بدن خود قرار داده و سيستم ايمني بدن خود را قوي سازند.

روش هاي دم كردن صحيح چاي سبز تيما

اگر قصدتان دم كردن چاي سبز براي چند نفر است مي توانيد چند عدد از تي بگ ها را در يك قوري آب جوش قرار دهيد و بگذاريد چند دقيقه بگذرد. لازم نيست قوري را در معرض مستقيم حرارت قرار دهيد. چاي سبز دم كشيده مي بايست رنگ فسفري داشته باشد. اين نوع از چاي به علت تركيبات خاص به كار رفته در آن داراي طعم و مزه بسيار فوق العاده اي مي باشد.

 

 

 

روش هاي تهيه چاي سبز تيما بسيار زياد و راحت هستند. يكي از اين راه ها خريد چاي تيما از فروشگاه بزرگ و معروف 5040 مي باشد. فروشگاه 5040 چاي سبز تيما را در بسته بندي ها زيبا و در حجم هاي مختلف به مشتريان عرضه مي كند. افراد مي توانند با مراجعه به اين فروشگاه و بازديد از محصولات آن، محصول مورد علاقه خود را انتخاب و از راهنمايي هاي مشاوران متخصص نيز در اين زمينه بهرمند شوند.

 

البته فروشگاه 5040 خريد پستي نيز دارد. در اين روش خريد شما مي توانيد از طريق پست چاي سبز تيما را خريداري كنيد و آن ها را درب منزل تان در يافت نماييد. از ديگر روش هاي خريد چاي سبز تيما فروشگاه اينترنتي 5040 مي باشد. فروشگاه اينترنتي 5040 چاي لاغري را با قيمت بسيار كم و همچنين تحويل آسان در اختيار متقاضيان قرار مي دهد.

چاي سبز از نوشيدني هاي بسيار قديمي بوده كه ريشه آن در شرق اسيا مي باشد. اين محصول در طب سنتي نيز استفاده هاي فراواني دارد. چاي سبز فروشگاه 5040 در انواع بسته بندي ها در دسترس مي باشد. از جمله بسته بندي هاي چاي سبز مي توان به بسته چاي دم كردني، بسته چاي كيسه اي، پكيج لاغري دوره سه ماهه چاي سبز، پكيج لاغري 4 ماهه چاه سبز و …. اشاره كرد.

يكي از برندهايي كه در اين زمينه توانسته جايگاه خوبي در بازار پيدا كند برند تيما است. حتما تبليغات تلويزيوني انرا نيز تا به حال ديده ايد.امروز در فروشگاه تهران چاي محصولي با نام چاي سبز تيما را به شما معرفي مي كنيم كه از تركيب چند گياه تشكيل شده و بسيار خوش طعم و گوارا مي باشد. محصول فوق به دليل وجود گياهاني همچون زيره و چاي اورلونگ و كاسيا و زعفران به يكي از بي نظير ترين محصولات چاي لاغري مبدل گشته و مورد پسند ذاعقه ايراني مي باشد.

 

چاي سبز 5040 قيمت

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%88-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۰:۱۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

عوارض جانبي مصرف نوشيدني هاي چاي سبز چه مي باشد/09109483228

مصرف محصولات چاي سبز دكتر سينا براي افزايش حافظه و جلوگيري از آلزايمر
بخشي از تحقيقات و مطالعاتي كه تا به حال در خصوص كشف فايده ها و خاصيت هاي چاي سبز انجام شده است نشان مي دهد كه مصرف روزانه و مرتب نوشيدني چاي سبز مي تواند شانس ابتلاي فرد مصرف كننده به بيماري آلزايمر را كاهش دهد؛ در حقيقت چاي سبز داراي تركيباتي مي باشد كه اين تركيبات مي تواند باعث تقويت حافظه ي انسان شود و به اين ترتيب از بروز بيماري هايي همچون آلزايمر، بيماري زوال عقل و تعدادي از اختلالات عصبي و رواني مربوط به بخش شناختي مغز انسان جلوگيري كند؛ از اين رو تقويت حافظه و جلوگيري از ابتلاي فرد به آلزايمر يكي از دلايل محبوبيت گسترده و مصرف زياد نوشيدني چاي سبز در جهان است، شما براي استفاده از اين خواص فوق العاده ي اين نوشيدني مي توانيد از محصولات چاي سبز دكتر سينا استفاده كنيد.

 

عوارض جانبي مصرف نوشيدني هاي چاي سبز چه مي باشد
حتي با وجود اينكه نوشيدني چاي سبز يك محصول كاملا ارگانيك و صد در صد گياهي مي باشد در صورتي كه شما به بيماري خاصي مبتلا هستيد نمي توانيد بدون مشورت با پزشك معالج خود از گياه چاي سبز و عصاره ي آن استفاده كنيد زيرا چاي سبز همچون همه ي گياهان ديگر عوارض جانبي و خطراتي نيز دارد كه ممكن است مصرف آن براي بدن شما مناسب نباشد؛ به عنوان مثال افرادي كه از داروهاي رقيق كننده ي خون استفاده مي كنند هرگز نبايد از نوشيدني چاي سبز بدون مشورت با پزشك معالج و به صورت سر خود استفاده كنند زيرا همان طور كه گفتيم چاي سبز مي تواند غلظت خون شما را كاهش دهد، در صورت حساسيت به كافئين، داشتن زخم معده، مشكلات كليوي و كبدي، بارداري و شيردهي از نوشيدني چاي سبز استفاده نكنيد.

 

كمك به داشتن اندامي ايده آل با مصرف چاي لاغري دكتر سينا فرمول ۲
يكي از پرتكرارترين و مهم ترين سوالات مشتريان در خصوص محصول چايي لاغري دكتر سينا اين است كه ايا چاي سبز دكتر سينا لاغر ميكند يا لاغري با چاي سبز دكتر سينا فقط يك ادعايي است كه از سوي كارخانه ي سازنده ي اين محصولات مطرح مي شود ؛ در حقيقت همان طور كه در قسمت هاي قبلي اين مطلب گفته شد يكي از مهم ترين و اصلي ترين خاصيت هاي چاي سبز كمك به كاهش وزن و لاغري اندام شما مي باشد كه محصول چاي لاغري سينا مي تواند به شما براي رسيدن به اندامي ايده آل و كاهش وزني چشمگير كمك كند و شما پس از يك دوره استفاده از محصول چاي لاغري دكتر سينا اصل مي توانيد تاثير اين محصول را بر روي اندام خود مشاهده كنيد، البته براي اينكه محصول چاي لاغري سينا فرمول ۲ به صورت اورجينال و اصل محصول خريداري كنيد حتما لازم است كه به فروشگاه هاي معتبري براي خريد چاي دكتر سينا مراجعه كنيد.

چاي سبز دكتر سينا

مشاوره و خريد تلفني :09101717765
1 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا
پرداخت درب منزل قيمت :110 هزار تومان

 

1 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا
پرداخت آنلاين قيمت :90 هزار تومان

 

2 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا
پرداخت درب منزل قيمت :220 هزار تومان

 

2 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا
پرداخت درب منزل قيمت :180 هزار تومان

 

3 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا
پرداخت درب منزل قيمت :330 هزار تومان

 

3 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا
پرداخت درب منزل قيمت :270 هزار تومان

 

كاهش وزن و لاغري اندام با استفاده از چاي سبز
امروزه داشتن اندامي ايده آل و كاهش وزن به يكي از اصلي ترين و مهم ترين دغدغه هاي شخصي شمار بسيار زيادي از مردم در سر تا سر جهان تبديل شده است، از اين رو ميزان توليد و فروش محصولات لاغري گياهي و مكمل هاي شيميايي كاهش وزن بسيار افزايش پيدا كرده است؛ يكي ديگر از فايده هاي مصرف روزانه ي چاي سبز كمك به كم شدن وزن و لاغري مي باشد كه امروزه مورد توجه بسياري از مردم جهان قرار گرفته است، البته لازم به ذكر اين نكته است كه استفاده از چاي سبز براي رسيدن به كاهش وزن نبايد بيش از حد اعتدال باشد زيرا مصرف بيش از اندازه ي اين چاي مي تواند سبب ايجاد مشكلاتي در شخص شود بنابراين از مصرف بيش از اندازه ي چاي سبز در طول شبانه روز پرهيز كنيد.

 

منبع نوشته هاي بالا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۷:۱۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قهوه گانودرما براي بهبودي كيست تخمدان/09109483228

موارد منع مصرف:

كودكان زير 5 سال و بانوان باردار و شيرده با نظر پزشك استفاده نمايند.

افرادي كه داراي تپش قلب و يا بيماري قلبي هستند.

 

قهوه گانودرما بسيار موثر در درمان بيماري هاي مختلف حاد و غيرحاد مي باشد. قهوه گانودرما باعث سالم ماندن بدن و طولاني شدن عمر انسان مي شود .

اطلاعاتي درباره ي قهوه گانودرما براي كيست تخمدان

 

با استفاده از قهوه گانودرما مي توانيم در خانه و بدون نياز به جراحي و رفتن به مراكز درماني به درمان كيست تخمدان خود بپردازيم. در صورتي كه كيست ما بي خطر باشد مي توانيم با استفاده از قهوه گانودرما آن را رفع كنيم. در حالي كه اگر كيست ما پر خطر باشد بايد با عمل جراحي و با مراجعه به پزشك آن را رفع كنيم و به درمان هرچه سريعتر آن بپردازيم.

كيست تخمدان
كيست تخمدان ها معمولا در دز صورت يعني داخل تخمدان ها و يا خارج از تخمدان ها و به شكل كيسه هاي حاوي مايع ديده مي شود، اكثرا در دوران قاعدگي خانم ها بوجود مي آيد. در تخمدان هر زني يك كيست وجود دارد. اين كيست هايي كه در تخمدان ها وجود دارد، ممكن است براي تخمدان داراي خطر باشد اما در بيشتر موارد هم مي تواند بي خطر نداشته باشد.

خوشبختانه اكثر كيست هاي تخمدان خوش خيم هستند و به طور طبيعي بدون درمان از بين مي روند. عارضه نادر هم وجود دارد كه وقتي كيست خيلي بزرگ مي شود باعث چرخش تخمدان روي آن مي شود و خون رساني به تخمدان قطع مي شود و اگر سريع جراحي صورت نگيرد، بافت تخمدان از بين مي رود .

گاهي اوقات ممكن است كه كيست داخل شكم پاره شود و خونريزي داخل شكم ايجاد شود. به طور كلي درمان كيست جراحي نيست و مي توان در صورت خوش خيم بودن با قهوه ي گانودرما آن را درمان كرد. با كشف اين ماده ي با ارزش هيچ نگراني براي رفع كيست هاي خوش خيم نداشته باشيد .

در كيست خطرناك تخمدان، ممكن است سرطان ايجاد شود. كه با كمك قهوه ي گانودرما مي توانيم از عود كردن بيماري جلوگيري كرده و آن را كنترل كنيم. پس با استفاده از قهوه ي گانودرما بهره كافي را ببريم.

قهوه گانودرما براي كيست تخمدان

علائم كيست تخمدان ها
كيست تخمدان غالبا علامتي ندارد، با اين حال با بزرگ شدن كيست علائمي مانند: ورم كردن يا نفخ كردن شكم، دفع دردناك، درد لگن قبل از سيكل قاعدگي يا در طول عادت ماهانه، آميزش دردناك، درد كمر يا ران، حساسيت يا دردناك بودن سينه ها و حالت تهوع بروز مي يابد.

قهوه گانودرما به دليل دارا بودن خاصيت تنظيم كنندگي هورمون ها، در درمان كيست فوليكولي، كيست جسم زرد، كيست شكلاتي و سندروم تخمدان پلي كيستيك تاثير زيادي دارد. گانودرما بهبود دهنده كيست تخمدان است.

 

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان

 

قهوه گانودرما براي بهبودي كيست تخمدان
زنان مبتلا به كيست تخمدان در 40 روز اول استفاده از گانودرما، قطر كيست تخمدان آنها به مراتب كوچك تر شده و بعد از 60 روز استفاده از قهوه گانودرما، كيست به كمترين حجم خود مي رسد و بعد از 90 روز كامل، از بين خواهد رفت. زناني كه كيست بدخيم دارند تا 120 روز بايد به خوردن قهوه گانودرما ادامه دهند. گانودرما مي تواند تنظيم سيكل قاعدگي منظمي را براي ما ايجاد كند.

 

قهوه گانودرما
گانودرما قارچي است كه روي شاخه ها و تنه ي درختان رشد مي كند و به خاطر سختي زياد در هنگام مصرف اين گياه، بايد آن را به صورت پودر در بياوريم تا بتوانيم راحت تر اين گياه را ميل كنيم. همچنين بايد به مدت طولاني تري نسبت به چاي، گانودرما را مصرف كنيم. با دم كردن آن شاهد اثرات بيشتر و بهتر اين گياه خواهيم بود.

قهوه گانودرما به دليل داشتن مقدار زيادي تري ترپنوئيد و پلي ساكاريد باعث زياد شدن گلبول هاي سفيد و در نتيجه تقويت سيستم ايمني مي شود كه با سلول هاي سرطاني مقابله مي كند و به دليل داشتن ژرمانيوم ارگانيكي، باعث جلوگيري از رشد و تكثير تومور مي شود.

 

خريد قهوه گانودرما
براي خريد قهوه گانودرما براي كيست تخمدان بايد بسيار دقت داشته باشيم. داشتن تاييديه سازمان غذا و دارو و اينكه قهوه گانودرما بايد زير نظر و تاييد شده مستقيم وزارت بهداشت باشد. قيمت قهوه گانودرما براي كيست تخمدان نسبت به كارايي آن و ارزشي كه دارد بسيار مناسب است.

قهوه ي گانودرما طبق اندازه آن و حجمي كه دارد و نوع بسته بندي قهوه، قيمت هاي متفاوتي دارد. در هر حال كيفيت بالا تاثير مستقيمي روي بالا رفتن قيمت مي گذارد. هرچند كه مي توان اين قهوه را با كيفيت بالا و قيمت مناسب هم تهيه نمود.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۷:۵۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)